معاون رئیس جمهور در لرستان: تحت هیچ شرایطی مردم را تنها نمی گذاریم

به گزارش مجله عکس، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:دولت تصمیم خوبی را برای جبران خسارت ناشی از سیل اخیر در لرستان اتخاذ خواهد نمود.

معاون رئیس جمهور در لرستان: تحت هیچ شرایطی مردم را تنها نمی گذاریم

به گزارش ، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از روستا های سیل زده شهرستان چگنی در سخنانی با بیان اینکه رئیس جمهور تاکید داشتند که اعضای دولت به استان هایی که در سیل اخیر آسیب دیده اند سفر نمایند و با مسئولان و مردم تبادل نظر نمایند و بازدید میدانی از آنچه که بر اثر سیلاب رخ داده داشته باشند، گفت: همچنین مقرر شده که گزارشی در این رابطه تهیه و در دولت مطرح گردد تا تصمیمات لازم و مناسب با شرایط منطقه ای و با نگاه به منابع کشور گرفته گردد.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از مناطق سیل زده لرستان، بیان داشت: در این بازدید ها جا های مختلفی را دیدیم، با تعدادی از اهالی شهرستان چگنی صحبت کردیم و در جهت جاده ها و خانه هایی که بر اثر سیل اخیر آسیب دیده را از نزدیک دیدیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه در برخی از جا ها تخریب پل ها برای مردم مشکلاتی ایجاد نموده است، اضافه نمود: این امر ارتباط روستا ها را با مراکز اصلی قطع نموده است، هر چند بر اساس اعلام استاندار جهت های جایگزینی برای این روستا ها پیش بینی شده، اما جهت های جایگزین در شرایط اقلیمی و محلی استان پر هزینه و پر زحمت است.

جمع بندی سفر را خدمت رئیس جمهور مطرح خواهیم کرد

امیری با با تاکید بر اینکه در نهایت و در آخر سفر، جمع بندی سفر را خدمت رئیس جمهور در اولین جلسه دولت در روز یکشنبه مطرح خواهیم کرد، ادامه داد: به طور حتم دولت تصمیم خوبی را برای جبران خسارت ناشی از سیل اخیر در لرستان اتخاذ خواهد نمود.

وی با تاکید بر اینکه دولت به طور حتم در کنار مردم لرستان خواهد بود و تحت هیچ شرایطی مردم را تنها نمی گذاریم، توضیح داد: به طور حتم متناسب با امکانات دولت و کشور و همچنین منابعی که وجود دارد برای کشاورزان، زنبورداران، کسبه و… دولت برنامه های حمایتی خواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، بیان داشت: همچنین با تأمین خسارت و وام ارزان قیمت، برخی جا هایی که لازم باشد با بخگرددگی های مالیاتی دولت با شیوه های مختلف حمایتی در کنار مردم خواهد بود.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 167

به "معاون رئیس جمهور در لرستان: تحت هیچ شرایطی مردم را تنها نمی گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیس جمهور در لرستان: تحت هیچ شرایطی مردم را تنها نمی گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید