ملی پوش کبدی: باخت به هند تکراری گردیده بود، به اندونزی آمده ایم که طلا بگیریم

به گزارش مجله عکس، ملی پوش کبدی ایران بعد از برد مقابل هند در نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 گفت: باخت به هند برایمان تکراری گردیده بود. به اندونزی آمده ایم که فقط طلا بگیریم.

ملی پوش کبدی: باخت به هند تکراری گردیده بود، به اندونزی آمده ایم که طلا بگیریم

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل مقصودلو بعد از برد تیم ملی کبدی ایران مقابل هندوستان گفت: بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان جواب زحمات کادر فنی و فدراسیون را دادند. خیلی سختی کشیدیم تا خودمان را آماده بازی های آسیایی کنیم.

وی اضافه کرد: باخت به هند برایمان تکراری گردیده بود. به اندونزی آمده ایم که فقط طلا بگیریم. هیچ تیمی نتوانسته بود هند را شکست بدهد و به فینال برود. ما اولین بار این کار را کردیم. امیدوارم فردا با کسب مدال طلا دل مردم ایران را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی کبدی درباره شناختش از کره جنوبی حریف ایران در فینال توضیح داد: کره هندوستان را خوب برده است. ما دو بار کره جنوبی را شکست داده ایم ولی آنها متحول گردیده اند. کادر فنی ما باتجربه هستند و علمشان زیاد است. باز هم این تیم را بررسی می کنیم.

مقصودلو در سرانجام در خصوص احتمال مغرور شدن ملی پوشان بعد از شکست هندوستان گفت: خیر ما مغرور نمی شویم. به بازی های آسیایی نیامده ایم که دوم شویم. این سومین بار است که ایران به فینال می رود. دو بار نقره گرفته ایم. این بار فقط طلا می خواهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 18

به "ملی پوش کبدی: باخت به هند تکراری گردیده بود، به اندونزی آمده ایم که طلا بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش کبدی: باخت به هند تکراری گردیده بود، به اندونزی آمده ایم که طلا بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید