نرخ صعودی مرگ و میر نوزادان در انگلیس

به گزارش مجله عکس، محققان چندین دانشگاه در مطالعه ای جدید در مورد فقر در انگلیس دریافته اند که افزایش مرگ و میر نوزدان در این کشور برای چهارمین سال متوالی افزایش داشته است.

نرخ صعودی مرگ و میر نوزادان در انگلیس

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که بالارفتن نرخ مرگ و میر نوزادان در انگلیس با موضوع فقر در این کشور و سیستم رفاهی ناکارآمد مرتبط است.

نرخ مرگ و میر نوزادان در انگلیس برای چهار سال متوالی روندی صعودی داشته است. اما این در حالی است که نقش افزایش سطح فقر بچه ها در این کشور در شرح این روند تعیین نیست.

مرگ و میر شیرخواران در واقع یک شاخص حساس است که بر اساس آن می توان گفت که سلامت کلی جوامع در حال تغییر بوده است.

محققان دانشگاه لیورپول، لیدز و نیوکاسل 324 منطقه را بر اساس سطح محرومیت از درآمد به 5 گروه تقسیم کردند.

این مطالعه شواهدی را نشان می دهد که افزایش بی سابقه مرگ و میر نوزادان به طور نامتناسب فقیر ترین مناطق کشور انگلیس را تحت تاثیر قرار داده و مناطق مرفه تر را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

محققان در این مطالعه دریافتند که افزایش پایدار و بی سابقه مرگ نوزادان در انگلیس از سال 2014 تا 2017 به طور مساوی در میان جمعیت این کشور گزارش نشده است.

در محروم ترین مناطق انگلیس روند نزولی مرگ و میر نوزادان معکوس شده و روندی صعودی پیدا نموده و باعث شده تا در 100 هزار کودکی که سالانه متولد می شوند 24 مرگ به ثبت برسد. این در حالی است که هیچ تغییر قابل توجهی در روند مرگ نوزادان در ثروتمندترین مناطق مشاهده نشده است. در نتیجه مطالعات نشان داده است که نابرابری در مرگ و میر نوزادان در انگلیس افزایش یافته است.

در مجموع ار سال 2014 تا سال 2017، 572 مرگ و میر نوزادان در انگلیس در مقایسه با آنچه انتظار می رفته به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اوپن اکسس گاورنمنت، حدود یک سوم از افزایش مرگ و میر نوزادان در انگلیس بین سال های 2014 و 2017 ممکن است به افزایش فقر بچه ها نسبت داده گردد.

منبع:میزان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 443

به "نرخ صعودی مرگ و میر نوزادان در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ صعودی مرگ و میر نوزادان در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید