نوراللهی: پرسپولیس 3 سال رویایی داشته است، برای قهرمانی چهارم تلاش می کنیم

به گزارش مجله عکس، بازیکن پرسپولیس می گوید تیمش در اوایل فصل نتایج خوبی نگرفته است اما برای چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر تلاش می کند.

نوراللهی: پرسپولیس 3 سال رویایی داشته است، برای قهرمانی چهارم تلاش می کنیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، احمد نوراللهی بازیکن تیم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم تا به صدر جدول نزدیک تر شویم. نیمه اول شرایط سخت شده بود اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. از هواداران تشکر می کنم که به استادیوم آمدند و امیدوارم از این به بعد خوشحالشان کنیم.

او درباره درگیری هایی که در اواخر بازی پیش آمده بود گفت: خیلی از بازیکنان گل گهر رفیق خودمان هستند. در بازی تنش وجود دارد اما بیرون از فوتبال فضای محبت آمیز ای وجود دارد. مهم پیروزی بازی بود که توانستیم به آن برسیم.

نوراللهی درباره قرعه کشی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه تیم ها شرایط خوبی دارند و باید تلاش بیشتر کنیم چون باید در این رقابت ها بدون اشتباه باشیم تا نتیجه بگیریم و با این وجود باید بیشتر تمرین کنیم.

این بازیکن درباره اظهاراتی که مبنی بر حکومتی بودن تیم پرسپولیس مطرح می شود تاکید کرد: پرسپولیس چه کار باید بکند؟ این تیم 7 قهرمانی دارد و بدون اینکه به کسی تکیه کند، با 10 نفر به فینال آسیا راه پیدا می کند. این ها نیاز به گفتن ندارد و پرسپولیس 3 سال رویایی را داشته است و خود مردم می توانند قضاوت کنند که چقدر این تیم تلاش کرده تا این نتایج را به دست آورده است. فکر نکنم تیمی بتواند اینطور موفقیت به دست آورد. پرسپولیس هر چه جام بود را درو کرد. درست است که در اوایل کار نتیجه خوبی نگرفتیم اما هنوز برای چهارمین قهرمانی متوالی تلاش می کنیم و به صدر جدول نزدیک تر می شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 626

به "نوراللهی: پرسپولیس 3 سال رویایی داشته است، برای قهرمانی چهارم تلاش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: پرسپولیس 3 سال رویایی داشته است، برای قهرمانی چهارم تلاش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید