نکونام مچ رحمتی را خواباند ، منشا فرشته نجات گل گهر (

به گزارش مجله عکس، تیم های فولاد خوزستان، گل گهر سیرجان، ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در هفته پانزدهم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران مقابل حریفانشان به فزونی رسیدند.

نکونام مچ رحمتی را خواباند ، منشا فرشته نجات گل گهر (

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال پیروز شد مقابل شهرخودرو مشهد با دو گل به پیروزی برسد.

در این بازی که از ساعت 16 در استادیوم اختصاصی فولاد شروع شد، زبیر نیک نفس (15) و ساسان انصاری (25) برای فولاد گلزنی کردند.

به این ترتیب فولاد با راهنمایی جواد نکونام بعد از دو تساوی، مجدداً طعم پیروزی را چشید و 23 امتیازی شد تا به رده چهارم جدول صعود کند.

شهرخودرو هم با سرمربیگری مهدی رحمتی 18 امتیازی باقی ماند.

گادوین منشا فرشته نجات گل گهر

تیم فوتبال نساجی در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز شنبه میزبان تیم گل گهر بود که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود گل گهر تمام شد.

در این بازی که از ساعت 15:30 شروع شد، ابتدا سجاد خطیری دروازه بان نساجی در دقیقه 34 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

این نتیجه تا دقیقه 2+45 ادامه داشت که داور یک پنالتی به سود نساجی اعلام نمود. حامد شیری در دقیقه 4+45 این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نساجی بازنده به رختکن نرود.

در نیمه دوم بهزاد داودی بازیکن نساجی با دریافت کارت قرمز اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد. در نهایت گادوین منشا مهاجم خارجی گل گهر که در این بازی نیمکت نشین بود و در نیمه دوم وارد میدان شده بود، توانست در دقیقه 86 گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

به این ترتیب گل گهر با راهنمایی امیر قلعه نویی به یک برد ارزشمند رسید و 21 امتیازی شد. نساجی هم با مجید جلالی سرمربی خود چهارمین باخت متوالی را تجربه کرد و 9 امتیازی باقی ماند.

گادوین منشا با گل امروز، 10 گُله شد و همچنان نزدیکترین تعقیب کننده سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان است.

نکته عجیب لیست امروز گل گهر، غیبت علیرضا حقیقی دروازه بان این تیم بود.

ماشین سازی به اولین برد خود رسید

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 امروز شنبه با انجام دو مسابقه شروع شد. در یکی از این بازی ها، تیم آلومینیوم اراک توانست میزبان خود تیم نفت مسجد سلیمان را شکست بدهد.

ماشین سازی هم که تا این هفته هیچ بردی کسب نکرده بود، امروز پیروز شد با یک گل تیم رده چهارمی صنعت نفت را شکست بدهد و هشت امتیازی گردد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1522

به "نکونام مچ رحمتی را خواباند ، منشا فرشته نجات گل گهر (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام مچ رحمتی را خواباند ، منشا فرشته نجات گل گهر ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید