هشدار پلیس به برندگان قرعه کشی پیش خرید خودرو

به گزارش مجله عکس، جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درخصوص کلاهبرداران فیشینگ به برندگان قرعه کشی پیش خرید خودرو هشدار داد.

هشدار پلیس به برندگان قرعه کشی پیش خرید خودرو

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با توجه به اعلام نفرات برگزیده خریدار خودرو توسط کارخانه های ایران خودرو و سایپا و همچنین سررسید واریز وجوهات مربوط به خودورو به صورت اینترنتی، شهروندان بایستی هوشیاری خود را در خصوص قرار نگرفتن در دام کلاهبرداران حفظ کنند.

وی افزود: شیادان در صدد این هستند که از طریق فیشنیگ و یا درگاه های اینترنتی اطلاعات متقاضیان خرید خودرو را دریافت و یا هک کنند و پس از آن اقدام به کلاهبرداری از آن ها را کنند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ شرح داد: اغلب افراد سالمند و اشخاص کم سواد مورد توجه کلاهبرداران قرار دارند، لذا از تمام شهروندان درخواست داریم تا اطلاعات بانکی خود و همچنین اطلاعات مربوطه به ثبت نام در خرید خودروهایشان را در اختیار افراد غیر و کسانی که مورد اعتماد نیستند قرار ندهند.

به گفته سرهنگ موقوفه ای شهروندان جهت واریز مبالغ اقساط پرداخت خرید خودرو به درگاه معتبر شرکت های تولید کننده مراجعه کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1085

به "هشدار پلیس به برندگان قرعه کشی پیش خرید خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس به برندگان قرعه کشی پیش خرید خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید