واکاوی کتاب نبرد قدرت در ایران؛ چرا و چگونه روحانیت پیروز شد؟ در شبکه 4

به گزارش مجله عکس، برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه این هفته میزبان دکتر محمد سمیعی خواهد بود و با او در خصوص کتاب نبرد قدرت در ایران؛ چرا و چگونه روحانیت پیروز شد؟ به مصاحبه خواهد پرداخت.

واکاوی کتاب نبرد قدرت در ایران؛ چرا و چگونه روحانیت پیروز شد؟ در شبکه 4

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، دکتر سمیعی معتقد است هر کسی بخواهد درک درستی از اجتماع و سیاست ایران در چند قرن اخیر داشته باشد باید بتواند به این سوال پاسخ دهد که چطور و چگونه روحانیت توانست در صحنه نبرد های سیاسی ایران معاصر به پیروزی برسد؟ در نظر بگیرید در تمام تاریخ معاصر دنیا عمده ترین نیرو های مذهبی دنیا مدام در حال عقب نشینی از نقش های اجتماعی بودند که به طور سنتی بر عهده داشتند، اما انگار روندی که در ایران طی شد کاملاً برعکس این ماجرا بود.

دکتر محمد سمیعی محقق تاریخ سیاسی ایران و مدرس دانشکده مطالعات دنیا دانشگاه تهران است و دکترای علوم سیاسی خود را از دانشگاه وستمینستر اخذ نموده است.

چراغ مطالعه برنامه تلویزیونی نقد محور در حوزه کتاب است که تا کنون سیزده قسمت از آن روی آنتن شبکه چهار رفته است. این برنامه شنبه ها ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 744

به "واکاوی کتاب نبرد قدرت در ایران؛ چرا و چگونه روحانیت پیروز شد؟ در شبکه 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکاوی کتاب نبرد قدرت در ایران؛ چرا و چگونه روحانیت پیروز شد؟ در شبکه 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید