طراحی ویلای مدرن دوبلکس: ورود کامیون های ایرانی به قره باغ ممنوع شد

به گزارش مجله عکس، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخشنامه ای به شرکت های حمل و نقلی، ممنوعیت ورود رانندگان و اتباع ایرانی به منطقه قره باغ و لاچین جمهوری آذربایجان را ابلاغ کرد.

طراحی ویلای مدرن دوبلکس: ورود کامیون های ایرانی به قره باغ ممنوع شد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد جواد هدایتی مدیرکل دفتر حمل و نقل بین الملل و ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نامه ای به تشکل های صنفی شرکت های حمل و نقل بین المللی با اشاره به بخشنامه 9 مهر ماه سال جاری وزارت امور خارجه به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، هر گونه ورود به خاک جمهوری آذربایجان خارج از مرزهای رسمی این کشور را نقض تمامیت ارضی این کشور دانسته است.

سازمان راهداری در این ابلاغیه، ممنوعیت ورود به منطقه ها قره باغ و لاچین جمهوری آذربایجان به وسیله ارمنستان و هم امضای هر گونه قرارداد تجاری با منطقه قره باغ و صدور اسناد حمل کالا (بارنامه) به این منطقه را به شرکت های حمل و نقلی متذکر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1869

به "طراحی ویلای مدرن دوبلکس: ورود کامیون های ایرانی به قره باغ ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلای مدرن دوبلکس: ورود کامیون های ایرانی به قره باغ ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید