ورژن فرانسوی شعبان بی مخ در اعتراضات جلیقه زردها

به گزارش مجله عکس، ویدئوهای منتشر شده از اعتراضات جلیقه زردها در فرانسه نشان می دهد فردی مانند شعبان بی مخ ایرانی در این اعتراضات حضور دارد.

ورژن فرانسوی شعبان بی مخ در اعتراضات جلیقه زردها

به گزارش خبرنگار، ویدئوهایی که از معترضان فرانسوی ملقب به جلیقه زردها منتشر می گردد، درگیری هایی را نمایش داده که ثابت می نماید پلیس برای مهار معترضان از بوکسور یاری گرفته است.

در ویدئویی که به تازگی از اعتراضات خیابانی در شهر تولوز جنوب فرانسه منتشر شده، نشان می دهد که یک پلیس چگونه جوان را به طرز وحشیانه ای مورد ضرب وشتم قرار داد.

مرد جوان به آرامی و بدون هیچ خطری با پلیس صحبت می نماید اما در مقابل با مشت روبرو می گردد. چند دقیقه بعد همان پلیس به فرد دیگری از جلیقه زردها حمله می نماید و چندین بار به صورت او مشت می زند. ضرباتی که یک بوکسور در رینگ بکار می برد.

فعالان در اعتراضات و کاربران شبکه های اجتماعی موفق به شناسایی این پلیس شدند. ویدئویی از این پلیس پیدا شد که یکی از معترضان است و با ضربات بوکس به پلیس حمله می نماید و او را مجبور به عقب نشینی کرد.

بعد از این واقعه، پلیس فرانسه اظهار داشت که این فرد را شناسایی خواهد نمود و در مورد پیامدهای قانونی هشدار داد ولی کاربران پی بردند که این معترض از خود پلیس است. یکی از کاربران در توئیتر خود نوشت: شما به یک همکار ضربه زدید و شما شناسایی می شوید. به عنوان یک بوکسور به قوانین احترام نگذاشتید.

به گفته روزنامه مطرح ورزشی اکیپ، فرد شناسایی شده یک بوکسور حرفه ای و یک قهرمان فرانسوی در سال 2000 بود.

لازم به ذکر است جلیقه زرد ها از ماه نوامبر اعتراضات خیابانی خود را از اقتصاد و سیاست دولت شروع کردند که این اعتراضات منجر به کشته شدن 11 تن و زخمی شدن 3000 نفر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 117

به "ورژن فرانسوی شعبان بی مخ در اعتراضات جلیقه زردها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورژن فرانسوی شعبان بی مخ در اعتراضات جلیقه زردها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید