پاتلاینن: به بازیکنان هنگ کنگ گفتم بازی با ایران را نادیده بگیرند

به گزارش مجله عکس، سرمربی فنلاندی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در آستانه شروع رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 از شاگردانش خواست رویارویی با ایران را نادیده بگیرند.

پاتلاینن: به بازیکنان هنگ کنگ گفتم بازی با ایران را نادیده بگیرند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت Upower هنگ کنگ، میکسو پاتلاینن، سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ با اشاره به بازی نخست تیمش برابر کامبوج گفت: حریف تیم قدرتمندی است و در خانه اش با ما بازی می نماید. از بازیکنان هنگ کنگ خواستم کامبوج را نادیده نگیرند و با تمام قدرت بازی نمایند.

سرمربی فنلاندی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ ادامه داد: بازی نخست ما بسیار سخت است و بدین خاطر از بازیکنان هنگ کنگ درخواست کردم تا دومین بازی برابر ایران را به طور کلی نادیده بگیرند و به آن فکر ننمایند. حتی خواستم به سایر بازی ها برابر تیم های ملی عراق و بحرین هم فکر ننمایند. اکنون تمام تمرکزمان باید معطوف بازی با کامبوج باشد.

میکسو پاتلاینن درباره کیفیت زمین چمن استادیوم کامبوج نیز گفت: چمن مصنوعی این استادیوم تاثیر چندان بزرگی روی عملکرد بازیکنان هنگ کنگ نخواهد داشت، البته اگر با بارش باران دچار لغزندگی گردد برای بازیکنان مان بهتر خواهد بود.

تیم ملی فوتبال هنگ هنگ که امروز (پنجشنبه) در چارچوب نخستین بازی انتخابی جام جهانی 2022 میهمان کامبوج است ساعت 17 سه شنبه هفته آینده از ایران میزبانی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 308

به "پاتلاینن: به بازیکنان هنگ کنگ گفتم بازی با ایران را نادیده بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاتلاینن: به بازیکنان هنگ کنگ گفتم بازی با ایران را نادیده بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید