پاسخ ارتش به سخنان جنجالی فتاح

به گزارش مجله عکس، روابط عمومی پادگان کوهک پیرامون اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان در برنامه زنده نگاه یک در مورد اراضی این پادگان توضیحاتی منتشر کرد.

پاسخ ارتش به سخنان جنجالی فتاح

به گزارش روابط عمومی ارتش، متن توضیحات روابط عمومی پادگان کوهک به این توضیح است:

1- منظور مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان از عبارت یک جای خوب ما در کوهک در نیروی دریایی ارتش پادگان کوهک و ستاد نیروی دریایی ارتش بوده است که این مکان، از پیش از انقلاب اسلامی در اختیار این نیرو بوده و بعد از انقلاب نیز به عنوان ستاد فرماندهی از آن بهره برداری می نماید.

2- بر اساس مصوبات ابلاغی مقرر شده اراضی پادگان کوهک بالمناصفه بین نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان تقسیم گردد و در راستا اجرای این مصوبه ستاد کل نیرو های مسلح به عنوان حَکم عمل خواهد نمود.

3- بر این اساس تمامی عواید حاصل از اعیان اراضی پادگان کوهک (ساخت و ساز های صورت گرفته در محدوده پادگان) متعلق به نیروی دریایی ارتش خواهد بود و بنیاد موظف به پرداخت ارزش آن به نیروی دریایی است.

4- پس از برگزاری جلسات متعدد در سطح نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان و معین نحوه اجرای مصوبات ابلاغی به وسیله بکارگیری کارشناسان منتخب طرفین به منظور معین ارزش کارشناسی روز عرصه و اعیان پادگان کوهک، کارشناس منتخب بنیاد مستضعفان، منصفانه و عادلانه عمل نکرده و موجب توقف هرگونه اقدام در پرداخت ارزش واقعی حاصل از عرصه و اعیان به نیروی دریایی ارتش شد که همین امر توقف اجرای مصوبه ابلاغی را به دنبال داشت.

5- برابر تدبیر ستاد کل نیرو های مسلح، مجدداً و به منظور معین تکلیف نهایی این اراضی، یک هیئت کارشناسی سه نفره متشکل از کارشناسان ستاد کل نیرو های مسلح، نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان در حال آنالیز و ارزش گذاری واقعی عرصه و اعیان پادگان کوهک هستند که به محض اعلام نظریه و معین شدن ارزش کارشناسی عرصه و اعیان این پادگان، مصوبات ستاد کل نیرو های مسلح اجرایی خواهد شد.

6- شایسته است، یک مقام مسئول ارشد در صندلی رئیس محترم بنیاد مستضعفان، که ایشان را فردی متشرع می دانیم، پیش از هرگونه اظهار نظر، مستندات خود را تکمیل و مردم و مخاطبین را به اشتباه نیندازند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1194

به "پاسخ ارتش به سخنان جنجالی فتاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ ارتش به سخنان جنجالی فتاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید