پاشینیان، گزینه پیشنهادی ائتلاف گام من برای انتخابات ارمنستان

به گزارش مجله عکس، ائتلاف گام من در ارمنستان بار دیگر نیکل پاشینیان، نخست وزیر مستعفی این کشور را به عنوان نامزد انتخابات سراسری معرفی کرد.

پاشینیان، گزینه پیشنهادی ائتلاف گام من برای انتخابات ارمنستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ائتلاف گام من در ارمنستان بار دیگر نیکل پاشینیان کفیل نخست وزیر این کشور را برای تصدی رئیس دولت این کشور پیشنهاد داده است.

به گزارش خبرگزاری روسی تاس، بخش مطبوعاتی این حزب دوشنبه با انتشار بیانیه ای به نامزدی پاشینیان برای انتخابات آینده در این کشور اشاره نمود. در این بیانیه آمده است:طبق مقررات شورای ملی ارمنستان، فراکسیون گام من نیکل پاشینیان را برای تصدی پست نخست وزیری معرفی نموده است. این فرایند برای انحلال مجلس با هدف برگزاری انتخابات مجلسی زودرس در ماه ژوئن لازم است.

نیکل پاشینیان روز یکشنبه استعفای خود را به منظور برگزاری انتخابات زودهنگام مجلسی پیشنهاد داد. این سیاستمدار از برنامه خود برای ادامه انجام وظایف نخست وزیری تا زمان برگزاری انتخابات اطلاع داد.

نیکل پاشینیان روز یکشنبه به منظور برگزاری انتخابات پیش از موعد در ارمنستان از سِمت نخست وزیری این کشور کناره گیری کرد. پاشینیان در یک سخنرانی عمومی برای مردم این کشور اظهار داشت که برای برگزاری انتخابات پیش از موعد در ارمنستان، از سِمت خود استعفا می دهد.

نیکل پاشینیان همچنان وظایف خودش به عنوان رئیس کابینه این کشور را انجام خواهد داد. پاشینیان درباره استعفای خود اظهار داشت: انتخابات مجلسی تنها در صورتی امکان پذیر است که نخست وزیر استعفا دهد و مجمع ملی دو بار در انتخاب نخست وزیر ناکام مانده است. با توجه به قانون، مجلس منحل و انتخابات پیش از موعد برگزار می گردد.

از زمان امضای توافق خاتمه جنگ در قره باغ کوهستانی، احزاب مخالف و حتی رئیس جمهور این کشور ضمن انتقاد از پاشینیان، استعفای او را خواهان شدند اما او ضمن رد این فشارها برگزاری انتخابات را پیشنهاد داد.

وی در روزهای گذشته در حالیکه مشغول ملاقات از یکی از مناطق این کشور بود با اعتراض ساکنان محلی روبرو شد. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1613

به "پاشینیان، گزینه پیشنهادی ائتلاف گام من برای انتخابات ارمنستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشینیان، گزینه پیشنهادی ائتلاف گام من برای انتخابات ارمنستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید