پدیده ال نینو بهار را به زمستان تورنتو برد

به گزارش مجله عکس، اقلیم شناسان کانادا اعلام کردند که علت گرم بودن نسبی شهر تورنتو که در این روزها باید زمستانی سرد را تجربه می کرد، پدیده ال نینو است، اما نیمه دوم زمستان در آن منطقه سرد خواهد بود.

پدیده ال نینو بهار را به زمستان تورنتو برد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، فصل زمستان در شهر تورنتو کانادا رسماً شروع شده اما دمای 8 درجه سانتیگراد بالای صفر در آن شهر، وضعیتی غیر عادی و متفاوت با سال های پیشین در همین مقطع زمانی پدید آورده است.

یکی از کارشناسان امور اقلیمی به رادیو CBC گفته است که هوا این روزها در تورنتو کانادا تقریباً استوایی است! دِیو فیلیپس، اقلیم شناس در برنامه هواشناسی صبح این رادیو گفته است: سال جاری ابتدای زمستان به معنی واقعی کلمه وجود نداشته است. در سال های گذشته در این زمان دمای هوا در تورنتو بین 7 درجه زیر صفر تا 1 درجه بالای صفر بوده اما سال جاری دمای هوا به 8 درجه بالای صفر رسیده است.

به گفته این کارشناس امور اقلیمی، زمستان در آن منطقه کاملاً ملغی نشده است، ولی به تأخیر افتاده است و زمان آن کوتاهتر خواهد بود. بر این اساس، منطقه تورنتو سرما را در نیمه دوم زمستان سال جاری تجربه خواهد نمود.

گزارش از: ساسان گلفر

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 864

به "پدیده ال نینو بهار را به زمستان تورنتو برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدیده ال نینو بهار را به زمستان تورنتو برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید