پذیرایی پیشوایی ها از زائران امام رضا(ع)، روزی1400غذا توزیع می گردد

به گزارش مجله عکس، احمد قمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ضرورت خدمت رسانی شایسته به زائران امام هشتم(ع)، اظهار کرد: موکب مردمی حضرت جعفربن موسی(ع) با ارائه غذای گرم و سرد هم چنین فراهم کردن مکان استراحت و اجرای برنامه های فرهنگی در خدمت زواری است که از این مسیر عبور می نمایند.

پذیرایی پیشوایی ها از زائران امام رضا(ع)، روزی1400غذا توزیع می گردد

وی با بیان این که این موکب مردمی حضرت جعفربن موسی(ع) در در مسیر زائران امام رضا(ع) واقع در 15 کیلومتری جنوب شهر پیشوا در آزادراه حرم تا حرم، محدوده امامزاده عبدالله(ع) مستقر است، اضافه نمود: امروز زائران امام رضا(ع) از هر نقطه ای از کشور و از هر مسیری که عبور می نمایند، دل هایشان را به یکدیگر نزدیک نموده و شور رضوی می آفرینند.

عضو شورای اسلامی شهر پیشوا با بیان این که در موکب مردمی حضرت جعفربن موسی(ع) علاوه بر اسکان و انواع دم نوشها و شیر، روزانه تا یک هزار و 400 پرس غذا توزیع می گردد، اضافه نمود: موکب مردمی حضرت جعفربن موسی(ع) تنها موکب مردمی مستقر در آزادراه حرم تا حرم است که با توجه به حجم زوار در این مسیر خدمت رسانی می نماید.

قمی اضافه نمود: این موکب از یکشنبه برپا شده و خدمات رسانی آن تا روز جمعه ادامه دارد.

وی با بیان این که خدمت رسانی موکب حضرت جعفربن موسی(ع) به جهت این که سال جاری در مسیر خوبی قرار گرفته است، بیشتر به چشم می خورد، گفت: این موکب از سال گذشته برپا شده و در ایام آخر ماه صفر به خدمت رسانی از زوار حسینی می پردازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 80

به "پذیرایی پیشوایی ها از زائران امام رضا(ع)، روزی1400غذا توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرایی پیشوایی ها از زائران امام رضا(ع)، روزی1400غذا توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید