پرداخت 192 میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی و امید کرمانشاه

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران/کرمانشاه مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه از پرداخت بیش از 192 میلیارد تومان تسهیلات طی دو سال اخیر در کرمانشاه اطلاع داد.

پرداخت 192 میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی و امید کرمانشاه

مسعود خاکسار در نشست خبری امروز (19 آبان) با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر 199 میلیارد تومان تسهیلات از دو محل زلزله و اشتغال روستایی و عشایری برای کرمانشاه در نظر گرفته شده، اضافه نمود: از این میزان 192 میلیارد و 700 میلیون تومان را جذب کردیم.

وی ادامه داد: این تسهیلات در قالب 5679 فقره پرداخت شده و به احیا اشتغال و یا اشتغالزایی جدید برای 6045 نفر منجر شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه سهم تسهیلات بخش زلزله را 100 میلیارد تومان اظهار داشت و اضافه نمود: از این میزان تاکنون 98 میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب 4537 فقره و با اشتغالزایی 4652 نفر جذب شده است.

وی تاکید نمود: از این تسهیلات پرداختی 47 میلیارد تومان با اشتغالزایی 2484 نفر در ثلاث باباجانی بوده است.

به گفته خاکسار، در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری نیز سهم استان کرمانشاه 74 میلیارد تومان بوده که تاکنون 72 میلیارد و 800 میلیون تومان آن در قالب 650 فقره و با اشتغالزایی 974 نفر پرداخت شده است.

خاکسار اضافه نمود: کرمانشاه رتبه اول کشور را در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دارد.

وی ادامه داد: 24 میلیارد و 700 میلیون تومان نیز تسهیلات برای نهادهای حمایتی داریم که تاکنون 21.5 میلیارد تومان آن پرداخت شده و فقط بخشی از تسهیلات کمیته امداد باقی مانده است.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه بیشترین تسهیلات پرداختی را مربوط به حوزه کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان و صنعت و معدن دانست.

وی در ادامه از نظارت جدی بر پرداخت تسهیلات هم اطلاع داد و گفت: در سه مرحله و از قبل از پرداخت تسهیلات تا خاتمه اقساط نظارت کافی داریم.

خاکسار با بیان اینکه هدف اصلی ما ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان است، اضافه نمود: به دنبال توزیع پول و ارائه آمار نیستیم.

وی همچنین از راه اندازی 86 صندوق خرد محلی در روستاهای استان هم یاد و اعتبار تزریق شده به این صندوق ها طی دو سال اخیر را 2.5 میلیارد تومان برآورد کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه اشاره ای هم به امهال تسهیلات زلزله زدگان طی دو سال اخیر داشت و ادامه داد: 6907 فقره تسهیلات را به ارز بیش از 54 میلیارد تومان امهال کردیم و با خاتمه موعد امهال نیز سعی می کنیم با کمترین فشار اقساط را دریافت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 560

به "پرداخت 192 میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی و امید کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 192 میلیارد تومان تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی و امید کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید