پرسپولیس- پیکان:بازی مورد علاقه یحیی!

به گزارش مجله عکس، پرسپولیس و پیکان دو سبک فوتبال کاملاً متضاد را در لیگ سال جاری ارائه نموده اند. پرسپولیس با مالکیت توپ 55.9 درصد در هر بازی بهترین تیم لیگ است.

پرسپولیس- پیکان:بازی مورد علاقه یحیی!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، هفته خاتمهی نیم فصل اول لیگ بیستم امروز یکشنبه 26 بهمن با برگزاری 3 بازی به خاتمه خواهد رسید البته تکلیف نهایی نیم فصل پس از برگزاری ملاقات معوقه گل گهر با پرسپولیس معین خواهد شد. در مهم ترین بازی این روز پرسپولیس به ملاقات پیکان خواهد رفت. پرسپولیس پس از آغاز نه چندان دلچسب، به 3 برد پیاپی دست یافت. اتفاقی که برای هیچ تیمی در این دوره نیافتاده است. پرسپولیس با این 9 امتیاز دوباره مدعی جدی قهرمانی شد و در صورت کسب 4 امتیاز در 2 ملاقات به جامانده از نیم فصل اول، این تیم به صدر جدول خواهد رسید. پیکان نیز در 14 بازی 18 امتیازبدست آورده و در رده دهم جدول است.

فزونی بلامنازع پرسپولیس برابر پیکان

در تقابل های دو تیم، پرسپولیس 21 بار مقابل پیکان به پیروزی رسیده که این بیشترین تعداد برد یک تیم مقابل تیم دیگری در ادوار لیگ برتر است. پرسپولیس در 5 بازی قبلی برابر این تیم به پیروزی رسیده است. پیکان با دریافت 55 گل از هیچ تیمی به این اندازه گل نخورده است. پرسپولیس در 13 مصاف اخیر دو تیم فقط یک شکست داشته است.

یحیی گل محمدی هم آمار مشابهی مقابل پیکان دارد و با 8 بار پیروزی برابر این تیم، هیچ تیمی را به این اندازه شکست نداده است و در 3 مصاف اخیر مقابل این تیم به پیروزی رسیده است. مهدی تارتار در 8 ملاقاتی که مقابل گل محمدی داشته تنها یک بار به پیروزی رسیده است.

پرسپولیس بهترین تیم بازی های خانگی است و در ملاقات های خانگی شکستی نداشته است.

فوتبال مالکانه پرسپولیس برابر فوتبال بدون توپ پیکان

پرسپولیس و پیکان دو سبک فوتبال کاملاً متضاد را در لیگ سال جاری ارائه نموده اند. پرسپولیس با مالکیت توپ 55.9 درصد در هر بازی بهترین تیم لیگ است. این تیم از نظر تعداد پاس با 502.7 در رتبه دوم لیگ است. در سمت مقابل پیکان ضعیف ترین آمار را در این زمینه دارد. این تیم با متوسط 351.6 پاس در هر بازی بدترین تیم لیگ است و با متوسط مالکیت 45 درصد دومین تیم ضعیف لیگ است.

این بازی از ساعت 17:10 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

در سایر بازی های این روز تراکتور مهمان سایپا است. تراکتور با 10 بار غلبه بر سایپا هیچ تیمی را به این اندازه شکست نداده است. سایپا در 5 فصل اخیر در خانه اش پیروز به گلزنی برابر تراکتور نشده است.

ذوب آهن که تکلیف سرمربی اش معین نشده، میهمان مس رفسنجان است. این تیم در 6 بازی اخیر خود در 5 بازی حداقل 2 گل دریافت نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1534

به "پرسپولیس- پیکان:بازی مورد علاقه یحیی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس- پیکان:بازی مورد علاقه یحیی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید