پیروزی 3 گله استقلال مقابل شهرخودرو در نیمه اول با طلسم شکنی ژستد

به گزارش مجله عکس، مصاف استقلال و شهرخودرو در نیمه اول با پیروزی 3 گله شاگردان مجیدی به سرانجام رسید.

پیروزی 3 گله استقلال مقابل شهرخودرو در نیمه اول با طلسم شکنی ژستد

به گزارش خبرنگاران، در جریان هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، دو تیم استقلال و شهرخودرو به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود آبی پوشان به سرانجام رسید.

آبی ها در ابتدای کار، بازی را هجومی شروع کردند و در همان دقایق اول هم به گل رسیدند. در دقیقه 12 بازی شاگردان مجیدی روی یک کار ترکیبی، جعفر سلمانی را صاحب موقعیت کردند و شوت این بازیکن و دفع ناقص دروازه بان شهرخودرو، گل اول آبی ها را به ثمر رساند.

استقلال در ادامه به شکل هجومی به بازی ادامه داد و سعی کرد فشار خود را روی نیمه زمین شهرخودرو نگه دارد. در این بین شهرخودرو سعی داشت از فشار آبی ها مقداری کم کند و با پاس های ترکیبی به نیمه زمین حریف راه پیدا کند.

آرمان رمضانی در دقیقه 21، روی یک کار هجومی در محوطه جریمه شهرخودرو صاحب موقعیت شد اما ضربه پای چپ او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

2 دقیقه بعد استقلال به گل دوم رسید، رودی ژستد پس از مدت ها توانست طلسم شکنی کند و در شلوغی محوطه جریمه حریف با ضربه ای دقیق پیروز شد گل دوم آبی ها را به ثمر برساند.

شاگردان مجیدی پس از گل دوم، سعی کردند بازی را مدیریت نمایند تا بتوانند از 2 گلی که در نیمه اول به ثمر رساندند محافظت نمایند. شاگردان سید عباسی نیز با وجود دریافت 2 گل از آبی ها مقداری بازتر بازی کردند تا بتوانند گل های خورده خود را جبران نمایند.

اما این سرانجام کار در نیمه اول نبود و آرمان رمضانی روی سانتر ارسالی در محوطه جریمه شهرخودرو با ضربه سر پیروز شد گل سوم آبی پوشان را به ثمر برساند تا این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر صفر استقلال در نیمه اول به سرانجام برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، حسن مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آغاسی، رودی ژستد، امیرحسین حسین زاده

ترکیب شهرخودرو: میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل عکاشه، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زائر، محمدرضا فلاحیان، رحمان جعفری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1981

به "پیروزی 3 گله استقلال مقابل شهرخودرو در نیمه اول با طلسم شکنی ژستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی 3 گله استقلال مقابل شهرخودرو در نیمه اول با طلسم شکنی ژستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید