پیشتازی جو بایدن در چهار ایالت مهم آمریکا

به گزارش مجله عکس، نتایج نظرسنجی ها حاکی از آن است که نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در چهار ایالت آمریکا از دونالد ترامپ پیش است.

پیشتازی جو بایدن در چهار ایالت مهم آمریکا

به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، نتایج نظرسنجی جدید نیویورک تایمز و کالج سی ینا (Siena) حاکی از آن است که جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد دموکرات ها در انتخابات ماه نوامبر در چهار ایالت از دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی این کشور پیش افتاده است.

بر این اساس، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 50 درصد حمایت مردمی را در مینه سوتا کسب نموده است که این رقم 9 درصد بیشتر از ترامپ که 41 درصد آراء را به دست آورده، است.

در ویسکانسین، ایالتی که ترامپ در سال 2016 بیشترین آرای جمهوری خواستار را به دست آورد، بایدن با اختلاف 5 امتیاز از رئیس جمهور فعلی پیش است، زیرا 48 درصد از رای دهندگان او را به عنوان رئیس دولت بعدی ترجیح می دهند.

نتایج برای نوادا نشان داد که بایدن با کسب 46 درصد آرا گوی سبقت را از ترامپ ربوده است. همچنین 45 درصد از رای دهندگان نیوهمپشایر بایدن را انتخاب کردند که 2 درصد بالاتر از 43 درصد ترامپ است.

ترامپ در سخنرانی خود در کنوانسیون ملی جمهوری خواستار (RNC) در ماه اوت، ادعا کرد که تعداد نظرسنجی های بایدن مانند سنگی در آب فرو می رود. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1249

به "پیشتازی جو بایدن در چهار ایالت مهم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی جو بایدن در چهار ایالت مهم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید