چه کسی مانع نزدیک شدن رونالدو به دایی شد؟

به گزارش مجله عکس، یک بازیکن پرتغالی مانع بالا رفتن تعداد گل های ملی کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال شد.

چه کسی مانع نزدیک شدن رونالدو به دایی شد؟

به گزارش ، به نقل از givemesport, کریستیانو رونالدو (cristiano ronaldo) فوق ستاره دنیای فوتبال و تیم ملی پرتغال به رکورد تاریخی پله ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل یعنی 1282 گل در 1363 بازی رسیده و حالا در نظر دارد تا به یک رکورد دیگر یعنی شکست رکورد علی دایی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران با 109 گل ملی برسد.

رونالدو فعلا 99 گل زده و هنوز تعداد گل های این بازیکن سه رقمی نشده است. اما با مرور بازی های گذشته تیم ملی پرتغال در میابیم که یک بازیکن مانع صد تایی شدن تعداد گل های رونالدو در عرصه ملی شده است. برای مثال در ملاقات تیم ملی پرتغال و اسپانیا بود که این بازی را اسپانیایی ها با نتیجه 4 بر صفر پیروز شدند در این بازی و در یک صحنه که کریستیانو رونالدو توپ را وارد دروازه اسپانیا می نماید اگر نانی در آن لحظه دخالت نمی کرد گل آفساید اعلام نمی شد.

دیگر گل رونالدو که وارد دروازه اسپانیا شد به بازی هر 2 تیم در یورو 2010 بر می شود که باز هم نانی با قرار دریافت در موقعیت آفساید باز هم مانع بالا رفتن تعداد گل های ملی این بازیکن شد. اتفاقی که رونالدو را بسیار در زمان خود ناراحت نموده بود و حتی با نانی برای این کار درگیر شده بود.

با این حال اگر نانی در موقعیت های آفساید در هر 2 گل قرار نگرفت تعداد گل های رونالدو 101 گل شده بود و تنها 8 گل با علی دایی ستاره اسطوره ای تیم ملی فوتبال ایران فاصله داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 908

به "چه کسی مانع نزدیک شدن رونالدو به دایی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسی مانع نزدیک شدن رونالدو به دایی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید