کامیابی نیا: جام حذفی را هم می خواهیم

به گزارش مجله عکس، خودمان را موظف به پیروزی در بازی با السد و سپاهان کرده ایم و می خواهیم در جام حذفی هم قهرمان شویم.

کامیابی نیا: جام حذفی را هم می خواهیم

کامیابی نیا: جام حذفی را هم می خواهیم

مثل برانکو، کمال کامیابی نیا هم می گوید که سومین قهرمانی پرسپولیس خیلی سخت تر از دو قهرمانی قبلی به دست آمد: این بار مسابقات لیگ سخت تر و فشرده تر برگزار شد و بازی همزمان در لیگ قهرمانان هم فشار مضاعفی را به تیم ما وارد کرد. با این حال روحیه قهرمانی و شخصیت بالای تیم موجب شد بر تمام دشواری ها غلبه کنیم و برای سومین سال متوالی جام را بالای سر ببریم. قهرمانی در لیگ هجدهم سخت تر از دوره های قبلی بود، چون تعداد تیم های مدعی بیشتر شده بودند و این واقعا تنور قهرمانی را برای مدعیان داغ تر کرده بود. هر چند در عوض دلچسب تر هم بود و لذت بیشتری داشت.

کمال در ادامه افتخارات پرسپولیس را یادآوری می کند: هت تریک قهرمانی کار سخت و بسیار مهمی بود که ما پیروز شدیم آن را انجام دهیم و عنوان پُرافتخارترین تیم لیگ برتر را هم بعد از کسب پنجمین قهرمانی به افتخارات تیم مان اضافه کنیم.

او سپس از انگیزه های تیمش برای قهرمانی در جام حذفی می گوید: قهرمانی و لیگ برای ما تمام شده و حالا همه حواس مان به بازی با السد و بعد هم بازی حساس سپاهان است. خودمان را موظف به پیروزی در هر دو بازی کرده ایم و می خواهیم در جام حذفی هم قهرمان شویم.

11 - 210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 198

به "کامیابی نیا: جام حذفی را هم می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: جام حذفی را هم می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید