کاهش زمان پاسخ گویی به درخواست ها و شکایات در زنجان

به گزارش مجله عکس، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: در سال 98 هیچ گونه شکایتی از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در سامانه سامد به ثبت نرسیده است.

کاهش زمان پاسخ گویی به درخواست ها و شکایات در زنجان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند با اعلام مطلب فوق، ادامه داد: در سال 97 میانگین پاسخگویی به درخواست ها و شکایت ها در اداره کل بیش از 10 روز بود که در سال 98 این فرایند به کمتر از ده روز کاهش یافته است.

او ادامه داد: در حوزه بررسی موانع و مسائل فرآیند اداری، تکریم ارباب رجوع و پیاده سازی حقوق شهفرایندی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان نمره ای بالاتر از میانگین استان را داراست.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری 11 مورد درخواست رسیدگی در سامانه سامد برای اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: با کاهش زمان رسیدگی به درخواست های مردم و کاهش فرآیند اداری توانسته ایم رضایتمندی ارباب رجوع را جلب کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان در خاتمه در خصوص سامانه سامد عنوان کرد: یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی 111 است که همه در هر جای کشور می توانند ایده ها، پیشنهادها، نقدها، شکایات و درخواست های خود از دولت با آن مطرح کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 641

به "کاهش زمان پاسخ گویی به درخواست ها و شکایات در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش زمان پاسخ گویی به درخواست ها و شکایات در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید