کاپیتان تیم ملی در آستانه عبور از کاپیتان پرسپولیس

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در شبی که بحرینی ها به شدت روی پیروزی خانگی حساب می کردند، در منامه به پیروزی قاطع 3 بر صفر دست یافت. در این بازی احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران از ابتدا در زمین حضور پیدا کرد تا صد و چهاردهمین حضورش در تیم ملی را هم تجربه کند.

کاپیتان تیم ملی در آستانه عبور از کاپیتان پرسپولیس

حاج صفی حتی قبل از این بازی هم یکی از 5 بازیکنی بود که دارای بیشترین تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال ایران بود و مقابل بحرین تعداد بازی های ملی اش را با 114 رساند؛ این در حالی است که سید جلال حسینی با 115 بازی ملی بعد از جواد نکونام، علی دایی و علی کریمی، چهارمین بازیکنی است که دارای بیشترین تعداد بازی ملی است.

حاج صفی این فرصت را دارد تا با حضور در دو بازی پیش روی تیم ملی مقابل کامبوج و عراق، جای سید جلال حسینی را در تعداد بازی ملی بگیرد و در رده چهارم را از آن خود کند.

حاج صفی برای اولین بار در یک ملاقات محبت آمیز مقابل زامبیا در روز 5 خرداد سال 1387 در استادیوم آزادی در ترکیب تیم ملی نهاده شد که با دادن 2 پاس گل در ملاقاتی که با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم ملی به اتمام رسید، شروع درخشانی با تیم ملی داشته باشد.

اولین بازی رسمی حاج صفی با پیراهن تیم ملی ایران هم در تاریخ 13 خرداد همان سال در دبی و مقابل تیم ملی امارات در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی بود که وی از ابتدا در ترکیب ثابت نهاده شد.

حاج صفی که در این 114 ملی 6 بار هم پیروز به گلزنی شده، نخستین گل ملی اش را در مسابقات قهرمانی غرب آسیا 2008 مقابل تیم ملی قطر به ثمر رساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1724

به "کاپیتان تیم ملی در آستانه عبور از کاپیتان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم ملی در آستانه عبور از کاپیتان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید