گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ترافیک و دیگر هیچ!

به گزارش مجله عکس، در فاصله یک روز تا افتتاحیه بازی های آسیایی 2018 اندونزی، مشکل ترافیک جاکارتا هنوز حل نشده است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ترافیک و دیگر هیچ!

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، هجدهمین دوره مسابقات بازی های آسیایی 2018 اندونزی در حالی قرار است از فردا (شنبه) 27 مرداد ماه آغاز گردد که مشکل ترافیک در پایتخت اندونزی یک بحران جدی است و هنوز نتوانسته اند برای این مشکل چاره ای بیندیشند.

جدا از ترافیک وحشتناک جاکارتا، سیستم حمل و نقل ضعیف برای استفاده ورزشکاران و خبرنگاران باعث شده کمیته های المپیک کشورهای آسیایی به میزبان مسابقات اعتراض نمایند.

مسئولان ورزش اندونزی قول داده اند که با آغاز افتتاحیه و تا سرانجام بازی ها مدارس و ادارات شهر جاکارتا تعطیل خواهند شد تا مشکل ترافیک این شهر حل گردد با این حال بعید است با این تصمیم بتوان مشکل ترافیک جاکارتا را حل کرد چرا که با جمعیت زیادی که این شهر دارد و ماشین های زیادی که در جاکارتا درحال تردد هستند، تعطیلی مدارس و اداره ها چندان کارگشا نخواهد بود.

کمبود وسایل نقلیه و فاصله زمانی زیاد تا اضافه شدن ماشین ها برای حمل و نقل ورزشکاران و خبرنگاران از مسائل مهم بوده و به نظر می رسد با آغاز رسمی بازی ها، مصائب بیشتری گریبانگیر افراد حاضر در جاکارتا را بگیرد.

قرار است از روز شنبه رسما بازی های آسیایی آغاز گردد و کاروان ایران نیز امیدوار است با عملکردی درخشان، باعث شادی مردم گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 456

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ترافیک و دیگر هیچ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، ترافیک و دیگر هیچ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید