2 پایگاه ثبت نام برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اهر راه اندازی شد

به گزارش مجله عکس، 2 پایگاه ثبت نام برای داوطلبان تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اهر راه اندازی شد.

2 پایگاه ثبت نام برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اهر راه اندازی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، 2 پایگاه ثبت نام برای داوطلبان تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد اهر راه اندازی شد.

گفتنی است، داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برای تسهیل در مراجعه علاقه مندان به تحصیل در این واحد دانشگاهی دو پایگاه ثبت نام در محل دانشگاه و داخل شهر در نظر گرفته شده و علاوه بر کارشناسان آموزشی، مشاوران تحصیلی در محل این پایگاه ها حضور دارند و مراجعان می توانند از مشاوره رایگان تحصیلی برای انتخاب رشته های تحصیلی بهره مند شوند.

گفتنی است، پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد اهر تا چهاردهم تمدید شده است.

داوطلبان برای آشنایی بیشتر با رشته های انتخابی خود، معرفی رشته های تحصیلی، همراه با اطلاعات جامع از ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و بازار کار می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه، کانال تلگرامی و اینستاگرامی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

شایان ذکر است، برای تسهیل در امر اطلاع رسانی و کاهش مراجعات مردمی و در راستای مراعات پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا شماره تلفن های عمومی معاونت ها، ادارات متبوع و شماره های داخلی قسمت های مختلف دانشگاه ازجمله حوزه های ریاست، آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، اداری و اقتصادی دانشگاه برای استحضار دانشجویان و عموم شهروندان لینک b 2 n.ir/916308 شامل اطلاعات تلفن دانشگاه اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1269

به "2 پایگاه ثبت نام برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اهر راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 پایگاه ثبت نام برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد اهر راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید