4 زورگیر مسلح در غرب پایتخت دستگیر شدند

به گزارش مجله عکس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری چهار فرد مسلح که در شهرستان های غرب این استان اقدام به زورگیری می کردند، اطلاع داد.

4 زورگیر مسلح در غرب پایتخت دستگیر شدند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سردار کیوان ظهیری بعد از ظهر شنبه گفت: در پی وقوع چند فقره خفت گیری و سرقت مسلحانه خودرو در سطح شهرستان های غرب استان تهران، اکیپ های ویژه ای از مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه نمود: پس از چندین روز کار اطلاعاتی، مأموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از یک متهم به دست آورده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش در شهرستان شهریار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: متهم در بازپرسی های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشته و به سرقت با همدستی با چهار نفر دیگر اعتراف کرد.

وی اضافه نمود: مأموران پس از انجام اقدامات تخصصی هر چهار متهم را شناسایی کردند.

ظهیری گفت: متهمان پس از هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان در شهرستان ملارد دستگیر و از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح گرم و 8 قبضه قمه کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در بازپرسی های فنی صورت گرفته به 47 فقره سرقت مسلحانه تحت عنوان مسافرکش در شهرستان های شهریار و ملارد اعتراف کردند، که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار داده شدند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1683

به "4 زورگیر مسلح در غرب پایتخت دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 زورگیر مسلح در غرب پایتخت دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید