94 حفار غیرمجاز در اردبیل دستگیر شدند

به گزارش مجله عکس، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از دستگیری 94 حفار غیرمجاز در 9 ماهه سال جاری اطلاع داد.

94 حفار غیرمجاز در اردبیل دستگیر شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، صابر افضل نیا فرمانده یگان حفاظت استان با اعلام این خبر توضیح داد: بیشترین فراوانی دستگیری با 35 نفر مربوط به آذر ماه است.

او اضافه نمود: بیشترین میزان حفاری های غیرمجاز در مشکین شهر به ثبت رسیده و در ادامه در شهرهای گرمی، خلخال، سرعین، نیر و اردبیل حفاران غیرمجاز دستگیر شده اند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: تمام حفاران به مراجع قانونی معرفی شده اند تا مطابق قوانین با آنها برخورد گردد.

افضل نیا با تاکید بر اینکه در اغلب حفاری ها ادوات و خودرو نیز کشف و ضبط شده است، افزود: افزایش دستگیری به دلیل افزایش گشت های نظارتی و رشد همکاری مردم با یگان حفاظت و نیروی انتظامی است.

او تاکید نمود: در شناسایی و دستگیری حفاران غیرمجاز نیروی انتظامی همکاری مطلوبی داشته و در عین حال خود شهروندان نیز همکاری قابل توجهی داشتند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 109

به "94 حفار غیرمجاز در اردبیل دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "94 حفار غیرمجاز در اردبیل دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید