جلالی: پیکان و پارس جنوبی شبیه هم هستند

به گزارش مجله عکس، سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است بین تیمش و پارس جنوبی شباهت های بسیاری وجود دارد.

جلالی: پیکان و پارس جنوبی شبیه هم هستند

به گزارش خبرنگاران، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل از بازی تیمش با پارس جنوبی جم اظهار کرد: دوست داریم بهتر از دفعه قبل با پارس جنوبی بازی کنیم. این تیم در یکی دو سال اخیر، شایستگی هایش را ثابت نموده است. ما هم مثل آن ها بوده ایم و بعد از صعود به لیگ برتر، صاحب شخصیت شده ایم. خدا را شکر محروم و مصدوم نیز برای بازی فردا نداریم.

او در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا سال جاری شادابی فصل پیش را ندارید، گفت: نمی دانم استناد شما به چیست. آن چیزی که انجام می دهیم در راستای اهدافهمان است. در 10 بازی اخیر، خوب بوده ایم و بعد از هفته هشتم، یک ماه بازی نکردیم و روی کیفیت تیم تاثیرگذار بود اما از این پس بازی های بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم پیکان همچنین درباره حواشی ای که تیمش سال پیش در جم داشت، شرح داد: پارسال زمانی که به جم می خواستیم بیاییم، مهمان سرایی را رزرو کردیم اما یک روز مانده به بازی گفتند نمی توانیم به شما اتاق دهیم. سپس به ما گفتند بروید عسلویه و هتل بگیرید. ما از این بابت ناراحت بودیم چون عسلویه از نظر دما، مسافت و ارتفاع با جم متفاوت بود.

جلالی در خاتمه اعلام نمود: اینکه فوتبال توانسته تا جم بیاید، اتفاق بسیار خوبی است. فارغ از نتیجه گیری ها، این با ارزش ترین چیزی است که فوتبال ایران به دست آورده است. اما باید بدانید حفظ تیمی مثل پارس جنوبی سال به سال سخت تر از گذشته می گردد و نباید انتظار سال اول را از این تیم داشت. محدودیت هایی که اینجا وجود دارد، هرسال شرایط را برای باشگاه پارس جنوبی سخت تر می نماید. اگر فکری به حال این موضوع نمایند، شاید بتواند به زندگی اش در لیگ برتر ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 81

به "جلالی: پیکان و پارس جنوبی شبیه هم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: پیکان و پارس جنوبی شبیه هم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید