حضور مسئولان در میان مردم و همت مضاعف برای حل مسائل آنان لازم است

به گزارش مجله عکس، مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با اشاره به نقش ویژه جوانان در گره گشایی از مسائل در حوزه های مختلف، گفت: جوانان می توانند با تکیه بر انرژی جوانی و با بکارگیری ایده های نو و خلاقانه، بسیاری از معضلاتی را که امروز در سطوح مختلف با آن روبرو هستیم، حل نمایند.

حضور مسئولان در میان مردم و همت مضاعف برای حل مسائل آنان لازم است

به گزارش خبرنگاران، عادل دهدشتی در مراسم معارفه بخشدار مرکزی شهرستان عسلویه با تأکید بر این که استفاده از جوانان نباید به شعارها محدود گردد، ادامه داد: نگاه استاندار محترم نیز به استفاده از جوانان در سطوح مختلف است که این مهم را می توان در انتصابات اخیر بخشداران و معاونین فرمانداران استان به خوبی مشاهده کرد.

وی ادامه داد: باید پذیرفت در شرایط فعلی، تنگناهای مالی مردم را با مسائل معیشتی روبرو نموده است که در این میان بخشداران به عنوان افرادی که صف نخست نیروهای اجرایی دولت به حساب می آیند، با توجه به ارتباط نزدیک تری که با مردم دارند، می توانند با وقت و انرژی مضاعف در راستای ایجاد رضایت مندی در مردم حرکت نموده و با عملکرد خوب خود، نسبت به ایجاد امیدواری بیشتر در جامعه اقدام نمایند.

مدیرکل سیاسی استانداری با تأکید بر ضرورت کاهش فاصله میان مردم و مسئولان گفت: استاندار محترم در یک سال گذشته در هر شهرستان حداقل 4 نوبت با برنامه ریزی و بارها بدون برنامه ریزی حضور پیدا نموده اند که غالباً برای برقراری ارتباط نزدیک تر با مردم و آشنایی بیشتر با مسائل آن ها بوده است.

دهدشتی با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان عسلویه در حوزه های مختلف، ادامه داد: شهرستان عسلویه جدا از صنایع نفت و گاز، دارای ظرفیت های بی نظیری است که صنعت گردشگری یکی از مهم ترین آن هاست.

وی اضافه کرد: دولت در سال آینده بودجه بسیار خوبی را در حوزه گردشگری پیش بینی نموده که با نگاه مثبتی که از معاون عمرانی استانداری و مدیران مربوطه سراغ دارم، شهرستان عسلویه می تواند با برنامه ریزی صحیح، اتفاقات بسیار خوبی را در حوزه گردشگری روستایی و بوم گردی شاهد باشد.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر با اشاره به دو مطالبه جدی مردم شهرستان عسلویه در بحث اشتغال و آلودگی های زیست محیطی گفت: هر دو مطالبه جوانان و مردم عسلویه مطالباتی به حق است که باید به صورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری شوند. خصوصاً در بحث آلودگی هوا حتماً در سفری که ریاست محترم جمهور در آینده ای نزدیک به استان خواهند داشت این مسأله هم در جلسات رسمی و هم به در دیدار جناب استاندار با ایشان مطرح خواهد شد تا با انجام آنالیز کارشناسانه و دقیق، شاهد بهبود شرایط و کاهش آلودگی ها باشیم.

دبیر: آرزو سعید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 124

به "حضور مسئولان در میان مردم و همت مضاعف برای حل مسائل آنان لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مسئولان در میان مردم و همت مضاعف برای حل مسائل آنان لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید