سفر 2 مربی تیم ملی فوتبال برای بازدید از امکانات استادیوم یادگار امام (ره)، برگزاری دیدار دوستانه ایران در تبریز در گرو تأیید کی روش

به گزارش مجله عکس، دو مربی تیم ملی فوتبال کشورمان به شهر تبریز سفر کردند تا از امکانات و استادیوم های این شهر بازدید نمایند.

سفر 2 مربی تیم ملی فوتبال برای بازدید از امکانات استادیوم یادگار امام (ره)، برگزاری دیدار دوستانه ایران در تبریز در گرو تأیید کی روش

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مارکار آقاجانیان و دیگو، دو مربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته (پنجشنبه) به شهر تبریز سفر کردند تا از امکانات ورزشی و هتل های این شهر بازدید نمایند. این دو مربی حتی در تمرین روز گذشته تیم تراکتورسازی تبریز هم حضور پیدا کردند و از نزدیک نظاره گر تمرینات سرخ پوشان تبریزی بودند.

آقاجانیان و دیگو در این سفر از امکانات استادیوم یادگار امام (ره) و بنیان دیزل و همچنین دو هتل بزرگ شهر تبریز بازدید و تصویربرداری کردند تا در صورت تأیید نهایی کارلوس کی روش دیدار دوستانه ایران و ترینیدادوتوباگو در شهر تبریز برگزار گردد.

محمدرضا تقیون، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران با تأیید این خبر گفت: خدا را شکر امکانات دو استادیوم یادگار امام (ره) و بنیان دیزل تبریز به صورت کامل مورد رضایت دو مربی تیم ملی نهاده شد و ما هم امیدواریم دیدار تیم ملی ایران و ترینیدادوتوباگو در شهر تبریز برگزار گردد.

وی اضافه کرد: قرار است مارکار آقاجانیان و دیگو فیلم های تهیه شده از استادیوم یادگار امام (ره)، بنیان دیزل و همچنین هتل های محل اسکان را در اختیار کارلوس کی روش قرار دهند تا در صورت تأیید نهایی این سرمربی، دیدار دوستانه ایران در ماه جاری در تبریز برگزار گردد.

مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در سرانجام توضیح داد: ما آمادگی خود را برای برگزاری این دیدار اعلام نموده ایم و منتظر تأیید فدراسیون فوتبال و نامه این فدراسیون هستیم تا کارهای مربوط به برگزاری این مسابقه را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 72

به "سفر 2 مربی تیم ملی فوتبال برای بازدید از امکانات استادیوم یادگار امام (ره)، برگزاری دیدار دوستانه ایران در تبریز در گرو تأیید کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 2 مربی تیم ملی فوتبال برای بازدید از امکانات استادیوم یادگار امام (ره)، برگزاری دیدار دوستانه ایران در تبریز در گرو تأیید کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید