فریبا بداغی: تصمیم گیرنده تیم ملی کاراته بانوان، خانم ها نیستند، ستاره موسوی نقشی ندارد؛ مسعود رهنما همه کاره است

به گزارش مجله عکس، فریبا بداغی، سرمربی سابق تیم ملی کاراته بانوان گفت: تعیین است تصمیم گیرنده تیم ملی بانوان، بانوان نیستند و هیچ کسی نیز نمی تواند در این زمینه صحبتی کند.

فریبا بداغی: تصمیم گیرنده تیم ملی کاراته بانوان، خانم ها نیستند، ستاره موسوی نقشی ندارد؛ مسعود رهنما همه کاره است

فریبا بداغی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان تنها در 2 وزن برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا گفت: به دلیل اینکه اصلا کل سیستم فدراسیون کاراته و تصمیم گیری های آنها را قبول ندارم، قصد اظهارنظر در خصوص مسائل کاراته را نداشتم، اما اگر قرار به برگزاری رقابت های انتخابی است همه باید در انتخابی شرکت نمایند. اگر قرار است انتخابی نباشد و مربی یا فدراسیون تیم را انتخاب کند دیگر نباید تنها دو وزن در انتخابی شرکت نمایند.

وی توضیح داد: آنطور که من شنیدم قرار بود نتایج بازی های آسیایی و رنکینگ حضور در مسابقات مختلف که کم هم نبوده است در رقابت های انتخابی تاثیرگذار باشد، اما به نظر می رسد تاثیر خاصی نداشته است. همیشه شعار ما در زمان حضور در تیم ملی این بود که تیمی که بر اساس عدالت بسته گردد هیچ وقت بد نتیجه نمی گیرد، اما حدود 2 سال است که شاهد هستیم عدالت در تیم بانوان در کار نیست. تا زمانی که عدالت در کار نباشد نتیجه ای حاصل نخواهد شد، اما امیدوارم همه بچه ها در مسابقات اسپانیا موفق باشند.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته در خصوص تاثیر مسعود رهنما و دبیر فدراسیون کاراته در سیاست های تیم ملی کاراته بانوان گفت: متاسفانه من نیز همین فکر را می کنم. ستاره موسوی در زمانی که همکار من در تیم بانوان بود در تمام موفقیت ها نقش داشت و نمی توانم بگویم ستاره موسوی در حال حاضر بد کار می نماید. مطمئنم فشارهای بیرونی روی موسوی نقش داشته است و شاید حتی او نقشی در تیم ملی کاراته بانوان ندارد.

بداغی تاکید نمود: با ستاره موسوی کار کردم و با توجه به شناختی که از او دارم به خوبی می دانم او نیز به رقابت های انتخابی و عادلانه اعتقاد دارد. بعید می دانم موسوی چنین تصمیمی را گرفته باشد و حتی شنیدم او نقشی در تمرین دادن تیم نیز ندارد که زیاد جالب نیست. همه می دانند که مسعود رهنما همه کاره این تیم است و تعیین است تصمیم گیرنده تیم ملی بانوان، بانوان نیستند و هیچ کسی نیز نمی تواند در این زمینه صحبتی کند.

وی در خصوص نقش افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در تصمیمات مطرح نمود: باقری از مصاحبه چند وقت پیش من ناراحت شده بود اما الان به خوبی می بینیم که او نقشی در تصمیمات ندارد و این موضوع نباید باعث ناراحتی او گردد. آقایان همه تصمیمات حوزه بانوان را می گیرند و از زمانی که شدت دخالت آنها بیشتر شده است تیم ملی نیز نتایج خوبی را نگرفته است. شاید خودشان فکر می نمایند که نتایج جاکارتا خوب بوده است اما با آنالیز جدول مسابقات تعیین می گردد نتایج اصلا خوب نبوده است.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته با انتقاد از صحبت هایی که مبنی بر برگزاری کمیته انضباطی برای او مطرح شده بود، گفت: واقعا خیلی دوست دارم از مسئولان فدراسیون کاراته بپرسم به چه علت، حقی و با چه مدرکی قصد برگزاری کمیته انضباطی را برای من داشتند. مگر می گردد یک مربی را که در حال حاضر هیچ مسئولیت ندارد به خاطر یک نقد فنی محروم کرد؟ و اصلا قرار بود من را از کجا محروم نمایند؟ این اتفاقات نشان می دهد چقدر مسئولان فدراسیون کاراته ضعیف هستند و از عملکرد اشتباه خود مطلع هستند. من از این چیزها نمی ترسم و کاراته را رها کردم. به این نتیجه رسیدم کاراته احتیاج به دلسوز ندارد و هر کسی که دلسوز این رشته باشد جایی در فدراسیون ندارد. فقط ما باید اجازه بدهیم آقایان و مهره های اصلی در هر زمینه ای دخالت نمایند و ما نیز فقط تعریف کنیم.

بداغی در خصوص رئیس فدراسیون کاراته گفت: در دور اول حضور فرجی در فدراسیون با ایشان کار کردم و خیلی مدیر منطقی بودند. نمی دانم در این دو سال چه اتفاقاتی افتاده است که تا این حد تغییر موضع دادند. از فرجی چنین عملکردی در بانوان بعید بود. کاراته مردان ما در طی این سال ها ساخته شده است و با توجه به کار اصولی که اجرا شده است با هر رئیسی موفق خواهد بود اما رئیس فدراسیونی موفق است که در قسمت بانوان عملکرد خوبی داشته باشد. فرجی خودش تیمی را که ساخته بود نابود کرد. برگزاری مسابقات انتخابی عجیب و تنها در 2 وزن

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 64

به "فریبا بداغی: تصمیم گیرنده تیم ملی کاراته بانوان، خانم ها نیستند، ستاره موسوی نقشی ندارد؛ مسعود رهنما همه کاره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا بداغی: تصمیم گیرنده تیم ملی کاراته بانوان، خانم ها نیستند، ستاره موسوی نقشی ندارد؛ مسعود رهنما همه کاره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید