مسئولان یزد برای برطرف مسائل تنها به بودجه دولتی دلخوش نباشند

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا صباغیان، پیش از ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان یزد که با موضوع آنالیز بودجه و مسائل حوزه کارگری و کارفرمایی برگزار گردید، گفت: کشور ما اکنون به لحاظ مالی و تبعات اجتماعی ناشی از آن در شرایط بسیار سختی به سر می برد اما باید بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

مسئولان یزد برای برطرف مسائل تنها به بودجه دولتی دلخوش نباشند

وی اعلام کرد: کشور و مردم ما این قابلیت را دارند که همیشه از شرایط سخت، فرصت های خوب ایجاد نمایند و اگر برنامه ریزی درست داشته باشیم، می توانیم به نتیجه خوب نیز دست پیدا کنیم.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس با اشاره به بی پولی دولت و ضرورت ایجاد درآمدهای اختصاصی برای دستگاه ها اعلام کرد: به نظر می رسد دستگاه ها در این زمینه هیچ برنامه ای ندارند در حالی که واگذاری امور دستگاه ها به بخش خصوصی می تواند برای آنها درآمدزایی به دنبال داشته باشد.

صباغیان با بیان اینکه دستگاه های استان یزد در زمینه واگذاری امور خود به بخش خصوصی گزارشی ارائه نداده اند، یادآور شد: اگر اقدامات لازم با برنامه ریزی و به شکل اصولی انجام گردد، بسیاری از مسائل برطرف خواهد شد.

وی اظهار داشت: کشور ما دارای منابع درآمدی بسیاری است که می توان از طریق این منابع، به مسائل سامان داد اما واقعیت این است که تاکنون در این زمینه کار درستی انجام نشده و برنامه ریزی مناسبی وجود ندارد.

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس ادامه داد: اگر در انجام امور خود و برنامه ریزی های دستگاه ها، سیاست های تنبیهی و تشویقی وجود داشته باشد، امور به تدریج روان می گردد.

صباغیان توضیح داد: اگر تنها بخواهیم به این امید داشته باشیم که بودجه ای از بالا برسد، مسئله ای حل نخواهد شد زیرا مسائل کشور اکنون به نحوی است که نمی توان به بودجه های دولتی برای برطرف مسائل استان ها دل بست و باید از ظرفیت های استان ها نیز به درستی استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 121

به "مسئولان یزد برای برطرف مسائل تنها به بودجه دولتی دلخوش نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان یزد برای برطرف مسائل تنها به بودجه دولتی دلخوش نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید