نظام بانکی کشور؛ جدی ترین معضل صنعت

به گزارش مجله عکس، یک بانوی فراوری کننده کاشی تزئینی در یزد با بیان این که تمام واحدهای صنعتی کشور درگیر معضلات بانکی هستند، گفت: نظام بانکداری کشور بزرگترین آسیب را به صنعت می زند.

نظام بانکی کشور؛ جدی ترین معضل صنعت

مرضیه سهرابی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران- با اشاره به این که فرآیند اداری یکی از مهمترین چالش پیش روی صنعتگران است، اظهار کرد: بسیاری از دستگاه های صنعتی و فراوریی که توسط کارخانجات خریداری گردیده است به دلیل عدم صدور مجوز ترخیص بیش از دو ماه در گمرک نگهداری و علاوه بر بلاتکلیفی برای صنایع آنها را متحمل ضرر زیاد مالی می نماید.

وی عدم ترخیص به موقع دستگاه ها و ماشین آلات خریداری گردیده را یکی از مهمترین مسائل در این حوزه عنوان نمود و اضافه نمود: متاسفانه مسئولان با نگاه دغدغه مندانه و دلسوزانه به صنعت نگاه نمی نمایند.

این صنعتگر حوزه کاشی تزئینی در ادامه با بیان این که ما در واحد فراوریی خود 70 درصد مواد اولیه را با استفاده از نیروهای انسانی داخلی فراوری می کنیم، گفت: صرفه جویی در مصرف برق، آب، گاز و پرسنل یکی از راهکارهای اجرایی این کارخانه برای مدیریت بحران موجود است.

سهرابی در بخ دیگری از سخنان خود با اشاره به فراوری کاشی های سنتی و مدرن در واحد تحت امر خود، توضیح داد: ماندگاری زیاد این محصول یکی از ویژگی های خوب کاشی تزئینی امرتات سرام یزد است.

وی بازسازی بناهای تاریخی، فرهنگی و دینی را جامعه هدف کاشی های تزئینی دانست و اعلام کرد: در این واحد فراوریی تاکنون بیش از 100 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی انجام گردیده است.

این مسئول در سرانجام اعلام نمود: کاشی های تزئینی یزد به کشورهای آلمان، ازبکستان، افغانستان، پاکستان و کشورهای غربی نظیر عمان و ایتالیا صادر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 36

به "نظام بانکی کشور؛ جدی ترین معضل صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام بانکی کشور؛ جدی ترین معضل صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید