وضعیت روسای بازنشسته هیئات ورزشی تا 25 آبان تعیین می گردد

به گزارش مجله عکس، به گزارش خبرنگاران، محمد سلطان حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار گردید گفت: ما موظفیم بر اساس شاخص هایی که برایمان تعیین می نمایند مسیر خود را تعیین کنیم. این شاخص ها به دو دسته شاخص های عمومی و اختصاصی تقسیم و ارزیابی عملکرد سازمان های اجرایی بر اساس آنها انجام می گیرد.

وضعیت روسای بازنشسته هیئات ورزشی تا 25 آبان تعیین می گردد

وی ادامه داد: در زمینه شاهص های عمومی، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در بین دستگاه های اجرایی استان با کسب 831 امتیاز از هزار امتیاز رتبه چهارم و در زمینه شاخص های اختصاصی با کسب 971 امتیاز رتبه دوم را کسب نموده است و در مجموع با کسب یک هزار و 802 امتیاز رتبه سوم ارزیابی عملکرد ادارات اجرایی استان از آن خود نموده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به ارائه گزارش فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان پرداخت و اضافه کرد: در سال 1392، حدود 470 باشگاه ورزشی ثبت شده در استان داشتیم که این آمار امروز به حدود یک هزار و 370 باشگاه رسیده است. همچنین در خصوص تعداد مقام های کسب شده، استان اصفهان در سال 1392 نزدیک به یک هزار و 100 مقام ملی، آسیایی و جهانی کسب نموده بود و امروز این آمار به نزدیک سه هزار و 700 مقام رسیده است. استان این رشد را مدیون کوشش ها و زحمت های باشگاه های ورزشی و نیز هیئت های مختلف است.

وی در شرح دلیل به مزایده گذاشتن اماکن ورزشی اعلام کرد: از سرانجام سال 1392 طبق قانون ما موظفیم که اماکن ورزشی را به وسیله مزایده در اختیار متقاضیان قرار دهیم و اگر هیئتی به سانسی از سالنی احتیاج داشت باید توسط رئیس هیئت خرید خدمات صورت بگیرد. با مسیری که طی شده امروز هر هیئت زمین مخصوص خود را دارد و نتیجه این کار درآمدزایی چندین میلیاردی بوده است که هزینه تکمیل پروژه های ناتمام و یاری به هیئت ها می گردد و من این قول را می دهم که اگر بودجه های سال آینده نیز مانند سال جاری به موقع برسد تمامی اماکن ورزشی استان تا یکی دو سال آینده به اتمام رسیده و واگذار می گردد.

سلطان حسینی از مشوق های ترغیب بخش خصوصی برای ورود جهت تکمیل پروژه های ناتمام گفت و اضافه کرد: تبصره ای تحت عنوان تبصره 719 ابلاغ شده که طبق آن چنانچه کسی برای تکمیل پروژه های ناتمام دولتی ورود کند و آن را به اتمام برساند، 15 سال حق بهره برداری از آن را دارد که وام ها و تسهیلاتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

وی پیرامون سرانه ورزشی استان اصفهان ادامه داد: در ابتدا سرانه ورزشی استان به ازای هر نفر 32 سانتیمتر بود که اکنون این آمار به 46 سانتیمتر رسیده است که این آمار مربوط به اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان است و در واقع در این زمینه 14 سانتیمتر رشد داشته ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: طبیعتاً در هفته تربیت بدنی، وزارتخانه برای هر روز یک شعار معین نموده و همکاران ما برنامه هایی متناسب با این شعارها ترتیب داده اند که ورزش و خانواده، ورزش و جوانان، ورزش و تندرستی، ورزش و آگاهی بخشی، ورزش و روستا و غیره از جمله این شعارها هستند.

وی درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان و وضعیت هیئت های ورزشی اضافه کرد: با توجه به قانون جدید منع به کارگیری بازنشستگان و تفسیرهای مختلفی که از آن می گردد، باید تا 25 آبان منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این قانون شامل روسای هیئات نیز می گردد یا خیر که اگر شامل گردد، با توجه به اینکه هیئات شهرستان های ما را نیز درگیر می نماید، ابتدا سرپرستی برای این هیئات معین می کنیم و سپس با طی کردن مراحل قانونی جدید، مجددا انتخابات برگزار و روسای جدید را جایگزین می کنیم.

سلطان حسینی با اشاره به عملکرد هیئت فوتبال استان توضیح داد: من امروز حکم پدر یک خانواده را دارم و پدر یک خانواده همواره دلسوز و خیرخواه اعضای خانواده و طبیعی است که نکاتی را به فرزند خود گوشزد کند. ما دوست داریم هیئت های استان اصفهان بهترین باشند و تمام کوشش خود را در این باره به کار می گیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 67

به "وضعیت روسای بازنشسته هیئات ورزشی تا 25 آبان تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت روسای بازنشسته هیئات ورزشی تا 25 آبان تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید