ویژه برنامه های رادیو در بلندترین شب سال را از دست ندهید

به گزارش مجله عکس، رادیو در بلندترین شب سال ویژه برنامه های شاد و متنوعی را برای مخاطبین تدارک دیده است.

ویژه برنامه های رادیو در بلندترین شب سال را از دست ندهید

به گزارش ، شبکه های رادیویی در شب یلدا، بلندترین شب سال ویژه برنامه های شاد و متنوعی را تقدیم مخاطبین می نمایند.

رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ به مناسبت شب یلدا از یک روز قبل به استقبال شب یلدا می رود.

برنامه رادیو کتاب پنجشنبه 29 آذر، ساعت 17 با موضوع یلدا در ادبیات معاصر به صورت زنده پخش می شود و از صبح جمعه (30 آذر) به خبر ها و آداب و فرهنگ شب یلدا می پردازد.

برنامهصبح به وقت فرهنگ از ساعت 06:30 با موضوع شب یلدا معمولا کجا می روید؟ مخاطبین رادیو فرهنگ را همراهی می نماید.

برنامههفت کوچه ساعت 08:30با موضوع آداب و رسوم شب یلدا در مهاباد، به طور مشترک با مرکز مهاباد پخش می شود.

کافه نیمروز ساعت 11 با موضوع شب یلدا در میراث گذشتگان پخش می شود و هفتانه ساعت 13:30 خبر های مربوط به شب یلدا را پخش می نماید.

برنامهاز واژه تا صدا ساعت 20:45 به نویسندگی با موضوع شب یلدا اختصاص دارد.

در ویژه برنامه آخرین میهمانی پاییز که جمعه 30 آذر، ساعت 21 به صورت زنده پخش می شود، از هنرمندان و بازیگران خوب کشورمان دعوت شده که به اجرای برنامه بپردازند.

آخرین میهمانی پاییز در گروه جامعه رادیو فرهنگ به تهیه نمایندگی سید هادی موسوی نژاد و اجرای حامد عباسی و نگین خواجه نصیر، محمود اکرافی فر کارشناس و با حضور عباس محبی و عزیز محمدی بازیگر و مسیح مریمی خواننده از رادیو فرهنگ پخش می شود.

رادیو ایران

ویژه برنامه یلدا و لبخند برای سومین سال متوالی با اجرای پریچهر بهروان و علیرضا جاوید نیا در شب یلدا، میهمان خانه های مردم می شود.

در این برنامه در هر ساعت، صدا های ماندگار و پیشکسوتانی چون استاد امیر نوری، بهروز رضوی و رشید کاکاوند تفالی به دیوان حافظ می زنند.

در برنامه یلدا و لبخند مستند های جذاب و شنیدنی از آیین شب یلدا در مناطق مختلف کشور پخش می شود.

برای نخستین بار برنامه یلدا و لبخند با مشارکت برنامه پارسی گویان تهیه می شود و محمد اسماعیل پور تهیه نماینده برنامه پارسی گویانبه عنوان مشاور برنامه بخش هایی را برای برنامه یلدا و لبخند تهیه نموده است که در برنامه پخش می شود.

برنامه یلدا و لبخند جمعه 30 آذر، ساعت 19:00 تا 24 از رادیو ایران با شما همراه می شود.

رادیو تهران

برنامه تهران من در آستانه شب یَلدا یا شب چلّه از ساعت 17 با برگزاری بک دورهمی یلدایی همراه مخاطبان رادیو تهران است.

از دیگر بخش های این برنامه معرفی فیلم های درحال اکران است که مسعود دهنوی کارگردان، اجرای این بخش را بر عهده دارد.

مجازی گرام حول فضای مجازی می شود و اتفاقات فضای مجازی را اطلاع رسانی می نماید.

در بخش فرهنگی - هنری برنامه تهران من ارتباط مستقیم با مسئولان برقرار می شود.

برنامه رادیویی یک قدمی یلدا کاری از شبکه رادیویی تهران است که ویژه شب یلدا تدارک دیده شده و از برج میلاد تقدیم مخاطبین می شود.

حضور عموم شرکت نمایندگان به ویژه مخاطبان رادیو تهران در برج میلاد و جشن یک قدمی یلدا آزاد و رایگان است.

اجرای مسابقه رادیویی شب یلدا و آیین های سنتی بخشی از این ویژه برنامه است. حضور هنرمندان و خوانندگان معروف و مشهور با اجرای زنده از بخش های دیدنی و شنیدنی یک قدمی یلدا است.

گریم کودک، برگزاری جشن بادکنک ها، استند آپ کمدی و اهدای جوایز در میان بازدیدنمایندگان از جمله بخش های این برنامه رادیویی است.

قصه گویی، حافظ خوانی، اجرای نمایش آیین های یلدایی در شهر های مختلف ایران، مصاحبه با هنرمندان، ورزشکاران، بازیگران و کارگردان های فیلم های سینمایی در حال اکران و... از دیگر برنامه هایی است که به صورت زنده با اجرای فربد مقدم و میثم عبدی از ساعت 15:30 تا 20 از رادیو تهران پخش می شود.

ویژه برنامه شب انار جمعه 30 آذر، هم زمان با شب یلدا از ساعت 16 تا 22 با بخش های شاد از رادیو تهران پخش می شود.

از دیگر بخش های این برنامه مسابقه خاطره و استندآپ کمدی خاطره ویژه شب یلداست، حضور هنرمندان و ورزشکاران و خوانندگان در این برنامه پیش بینی شده است.

شب انارکاری از گروه تهران و رویدا ها و تفریحات و سرگرمی شبکه رادیویی تهران است که امیرحسین ثقفی تهیه نمایندگی، میثم عبدی، فربد مقدم، آرمین تقی نژاد و غزاله کفاش طلب گویندگی آن را بر عهده دارند.

رادیو صبا

رادیو صبا جُنگ چهار ساعته شب یلدای صبا را در بلندترین شب سال با حضور مهمانان ویژه و بخش های متنوع و شاد به صورت زنده پخش می نماید.

نمایش های طنز، حافظ خوانی، گزارش مردمی و مسابقه طنز و بازی از جمله بخش های شنیدنی این ویژه برنامه است.

اجرای این برنامه را امیر زنده دلان و نازنین مهیمنی برعهده دارند. پیمان قریب پناه و مهبد قناعت پیشه و محمدرضا قلمبر هم بازیگران برنامه هستند. همچنین حمید پارسا در سطح شهر با گزارش هایی طنز مخاطبان را همراهی می نماید.

وحید اختری، مهرداد یکتا، میلاد عسگری، پوریا حیدری و داوود حیدری از جمله مهمانان و هنرمندانی هستند که در این برنامه حضور دارند و قرار است قطعاتی شاد با اجرای زنده توسط این هنرمندان به مخاطبین و همراهان گرامی رادیو صبا تقدیم شود.

شب یلدای صبا به مناسبت فرا رسیدن شب چلّه یکی از کهن ترین جشن های ایرانی، جمعه 30 آذر از ساعت 18 به صورت زنده از رادیو صبا پخش می شود.

رادیو نمایش

حمید منوچهری کارگردانی نمایش رادیویی یلدا را بر عهده دارد؛در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون مهرداد مهماندوست، مریم جلینی، زهره مجابی، شهریار حمزیان و احمد گنجی به ایفای نقش می پردازند.

یلدا به تهیه نمایندگی ژاله محمدعلی، افکتوری نرگس موسی پور و صدابرداری علی حاجی نوروزی، جمعه سی ام آذر، ساعت 10:30 از رادیو نمایش پخش می شود.

در این روز نمایش های دیگری همچون فصل آخر ساعت 15:15، و شب یلدای من ساعت 21:30 با موضوع شب یلدا از رادیو نمایش پخش می شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 107

به "ویژه برنامه های رادیو در بلندترین شب سال را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژه برنامه های رادیو در بلندترین شب سال را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید