پلوئی: اکثر آزادکاران نخستین حضور در رده جوانان را تجربه کردند

به گزارش مجله عکس، اسماعیل پلوئی بعد از عدم کسب نتایج مورد نظر در روز نخستی رقابت های کشتی آزاد جوانان دنیا به خبرنگاران به اسلواکی گفت: ما در پنج وزن نخست دو نماینده در فینال و رده بندی داشتیم که متاسفانه هر دو آزادکار در مبارزات خود شکست خوردند.

پلوئی: اکثر آزادکاران نخستین حضور در رده جوانان را تجربه کردند

وی اضافه نمود: امیدوارم در اوزان دوم بتوانیم جبران کنیم به ویژه توسط نماینده وزن 92 کیلوگرم که فینالیست گردیده و کشتی های خوبی هم تا پای فینال از او دیدیم.

سرپرست تیم کشتی آزاد جوانان در پاسخ به این سوال که چرا اکثر ملی پوشان در ثانیه های پایانی کشتی شکست خوردند، گفت: متاسفانه این مشکل در تمامی رده های ما وجود دارد که نقاط ضعف باید به خوبی شناسایی و رفع گردد. ما در 5 وزن این مسابقات کشتی های خودمان را در ثانیه های آخر واگذار کردیم. البته کم تجربگی بچه ها در نخستین حضور رسمی در رده جوانان هم بی تاثیر نبود اما باید روی این نفرات کار گردد تا در رقابتهای آتی بتوانیم از این نیروهای جوان به بهترین شکل استفاده کنیم.

رقابتهای پنج وزن نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی دنیا در حالی در شهر ترناوا اسلواکی برگزار گردید که تیم ایران توسط امیرحسین مقصودی در وزن 65 کیلوگرم به مدال نقره رسید و امیرحسین کاووسی نیز در وزن 70 کیلوگرم پنجم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 49

به "پلوئی: اکثر آزادکاران نخستین حضور در رده جوانان را تجربه کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلوئی: اکثر آزادکاران نخستین حضور در رده جوانان را تجربه کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید