کامیابی نیا: مجسمه سیدجلال باید ساخته گردد، مشکل مالی پرسپولیس درون خانوادگی است

به گزارش مجله عکس، هافبک پرسپولیس می گوید مسائل مالی این تیم باید توسط خود باشگاه حل گردد و مربوط به خانواده پرسپولیس می گردد.

کامیابی نیا: مجسمه سیدجلال باید ساخته گردد، مشکل مالی پرسپولیس درون خانوادگی است

به گزارش خبرنگاران، کمال کامیابی نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: مسلمان فوتبالیست قوی ای است و یک لحظه غفلت از او خطرناک است. در نیمه اول یک بار از او غافل شدیم و نزدیک بود گل بخوریم که به خیر گذشت و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره وضعیت کتفش عنوان نمود: به هر حال باید با برانکو و جراح خودم مشورت کنیم و تا ببینم چه رویکردی باید در نیم فصل داشته باشیم.

او درباره بردهای اقتصادی پرسپولیس گفت: با این بضاعتی که داریم، نتایجمان عالی است. ان شاءالله سه چهار بازیکنی که به تیم اضافه شوند، بتوانند به تیم یاری نمایند.

کامیابی نیا درباره سیدجلال حسینی گفت: باید مجسمه او ساخته گردد. باید از او و تمامی کسانی که برای تیم ملی زحمت می کشند، تقدیر گردد.

هافبک پرسپولیس درباره مسائل مالی تیمش اظهار کرد: کل تیم های ایرانی همانند پرسپولیس مشکل مالی دارند. این مشکل درون خانوادگی است که باید در خد خانواده حل گردد. گرشاسبی زحمت خود را می کشد اما ما تنها 15 درصد قرارداد خود را گرفته ایم. ما زحمت زیادی می کشیم و از مدیریت باشگاه می خواهیم که هوای بازیکنان را داشته باشد. ان شاءالله پاداش های آسیا دریافت گردد و به بازیکنان یاری گردد. یک عده 15 درصد گرفته اند و یک عده هم 20 درصد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 96

به "کامیابی نیا: مجسمه سیدجلال باید ساخته گردد، مشکل مالی پرسپولیس درون خانوادگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: مجسمه سیدجلال باید ساخته گردد، مشکل مالی پرسپولیس درون خانوادگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید