آموزش طراحی کاتالوگ و بروشور

به گزارش مجله عکس، طراحی کاتالوگ و بروشور با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و مجازی شدن ارتباط ها به وسیله رایانه، باز هم صندلی خود را نزد مخاطبان حفظ نموده است. طراحی کاتالوگ و بروشور از این جهت حائز اهمیت است که هر صنفی می تواند کالا یا خدمات خود را به گونه ای حرفه ای و متفاوت در نگاه مخاطبان به تصویر بکشد.

آموزش طراحی کاتالوگ و بروشور

گام اول در طراحی بروشور یا کاتالوگ معین دقیق محتوایی است که در کاتالوگ خود تصمیم به مطرح کردن و نمایش آن را دارید. متن نوشتاری قوی برای توضیحی دقیق از محصول یا خدمات و عکس هایی که منحصرا از کالای خود انداخته اید و همینطور دارا بودن لوگو و برند تجاری از جمله موارد است که قبل از طراحی خود می بایست کاملا معین گردند.

در طراحی کاتالوگ جلد اول به اندازه اهمیت دارد، چرا که در نگاه مخاطب اولین چیزی که جلب توجه می نماید طرح روی جلد کاتالوگ می باشد. ترکیب رنگ ها و چگونگی قرار دریافت طرح ها کنار هم با خودنمایی لوگو سازمان یا برند در جلد کاتالوگ، معرف هویت سازمانی شما می باشد. کیفیت تصاویر در طراحی، مهمترین عنصر زیبنده ی کاتالوگ شماست.

طراحی بروشور و کاتالوگ یکی از ظریف ترین طراحی ها می باشد. خاص و منحصر به فرد بودن طرح، نقش مهمی در جلب نگاه مشتریان گرامی دارد. یکی از عمده موارد که در طراحی می بایست در نظر گرفت مخاطبانی است که در رده ی مشتریان شما قرار می گیرند. مسلما طراحی برای قشر جوان و میانسال متفاوت می باشد. از این رو ترکیب رنگ ها و صفحه آرایی و حتی عناوین مطرح شده، دستخوش تغییر خواهند شد.

از جمله موارد اساسی که در طراحی بروشور و دیگر طراحی ها نقش مهمی ایفا می نماید، طراحی و گرافیک به همراه ایده پردازی هایی است که بر روی جلد و صفحات کاتالوگ شما ترسیم می شوند. شرکت طرح گندم با تیمی خلاق و ایده پرداز طراحی بروشور و کاتالوگ شما را با سبکی مدرن و جلوه ی بصری ویژه ارائه خواهد نمود.

باید خاطر نشان کرد کاتالوگ های زیادی روزانه در اختیار افراد قرار میگیرد ولی بازخورد مطلوب مورد انتظار را برآورده نکرده است. این خروجی به دلیل فقدان خلاقیت چشمگیر در طراحی شما می باشد. تناسب رنگ ها و نوشته ها و تصاویر بر روی صفحه روی جلد و یکایک صفحات دیگر در طراحی برای جلب توجه در نگاه مخاطب الزاما می بایست رعایت شود. در طراحی هیچ چیز به اندازه ی عکس یا تصویری با کیفیت و تاثیر گذار باشد.

انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 416

به "آموزش طراحی کاتالوگ و بروشور" امتیاز دهید

1 کاربر به "آموزش طراحی کاتالوگ و بروشور" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش طراحی کاتالوگ و بروشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید