ارتباط بین دانشگاه های مادر و صنعتی بیشتر گردد، با طرح آمایشمی توان به اهداف اقتصادمقاومتی رسید

به گزارش مجله عکس، نماینده وزیر علوم در آذربایجان غربی با تاکید بر گسترش ارتباط میان دانشگاه های مادر و صنعتی، گفت: طرح آمایش سبب ارتباط میان دانشگاه های مادر و سایر دانشگاه ها می گردد و می توان با این طرح به اهداف اقتصاد مقاومتی رسید.

ارتباط بین دانشگاه های مادر و صنعتی بیشتر گردد، با طرح آمایشمی توان به اهداف اقتصادمقاومتی رسید

به گزارش خبرنگاران رحیم حب النقی، رییس دانشگاه ارومیه در مراسم تکریم رییس سابق و معارفه رییس جدید دانشگاه صنعتی ارومیه، اظهار کرد: برای پیشرفت دانشگاه های کشور باید ارتباط میان دانشگاه های مادر و صنعتی بیشتر گردد که این ارتباط در آذربایجان غربی بسیار تنگاتنگ است.

وی اضافه کرد: دکتر عبداللهی شریف در طول مدت مدیریت خود خدمات شایانی به دانشگاه داشته اند و مسائل عدیده ای را برطرف نموده اند که شایسته تقدیر است.

حب النقی در خصوص پست خطیر مدیریت دانشگاه، تاکید نمود: ریاست در دانشگاه بسیار سخت است، چرا که باید رئیس با سه قشر دانشجو، کارمند و استاد ارتباط تنگاتنگی داشته باشد و باید نیازها و خواسته های هر سه قشر را برطرف کند.

وی ادامه داد: با مسائل اقتصادی اخیر که در کشور وجود دارد و کاهش بودجه های دانشگاه در تمامی بخش ها مدیریت دانشگاه را سخت می نماید که با همت رؤسای دانشگاه بسیاری از این مسائل در دانشگاه برطرف گردیده و برخی از مسائل باقی مانده نیز برطرف می گردد.

به گزارش خبرنگاران طی مراسمی از خدمات عبدالهی شریف رئیس سابق دانشگاه صنعتی تقدیر و شیدایی به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 57

به "ارتباط بین دانشگاه های مادر و صنعتی بیشتر گردد، با طرح آمایشمی توان به اهداف اقتصادمقاومتی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط بین دانشگاه های مادر و صنعتی بیشتر گردد، با طرح آمایشمی توان به اهداف اقتصادمقاومتی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید