اسپیکر هوشمند Galaxy Home سامسونگ به زودی عرضه می گردد

به گزارش مجله عکس، پس از مدت ها انتظار انتها اسپیکر هوشمند Galaxy Home سامسونگ به زودی و احتمالا در ماه جاری عرضه می گردد.

اسپیکر هوشمند Galaxy Home سامسونگ به زودی عرضه می گردد

به گزارش خبرنگار ، سامسونگ علاوه بر اینکه بزرگترین فروشنده گوشی در جهان است (حداقل در حال حاضر)، همچنان بر بازار تلویزیون نیز تسلط دارد و این در حالی است که فروش بخش عمده ای از نمایشگر های گوشی های هوشمند را در جهان در دسترس دارد و در تمام جهان تراشه های خود را به فروش می رساند.

این غول فناوری فراوری نماینده ساعت هوشمند و تبلت نیز هست، اما هنوز یک چیز وجود دارد که این شرکت قادر به شکستن رکورد آن نیست. این فناوری که در دسترس گوگل و آمازون است دستیار صوتی هوشمند خانگی نام دارد.

ما به طور کلی در حال صحبت کردن درباره دستیار های صوتی دیجیتال و اسپیکر های هوشمندی هستیم که از هوش مصنوعی استفاده می نمایند. در واقع دستیار های صوتی بیکسبی و Galaxy home که سامسونگ آن ها را طراحی نموده است در مقابل الکسا و دستیار صوتی گوگل حرفی برای گفتن ندارند. احتمالا یکی از دلایلی که هنوز Galaxy Home نتوانسته به بهره برداری برسد سد های بزرگی مانند دستیار های گوگل و آمازون است، زیرا آن ها نمی گذارد این محصول جدید دیده گردد.

این اسپیکر های هوشمند حدود 9 ماه پیش معرفی شدند. از آن موقع تاکنون بار ها خبر هایی مبنی بر عرضه آن ها منتشر شد که هیچکدام به حقیقت مبدل نشدند. در آخرین صحبت های مدیرعامل این کمپانی گفته شده است که Galaxy Home در نیمه اول 2019 روانه بازار می گردد، اما این فرد به تاریخ دقیقی اشاره ننموده است. اکنون خبر هایی در فضای مجازی منتشر شده است که از اعمال تغییرات نهایی و آماده سازی این محصول برای ورود به بازار سختی که در پیش رو دارد، صحبت می نماید. محتمل است ما این دستگاه را در ماه جاری در بازار ببینیم.

مسئله ای که این محصول جدید سامسونگ را تهدید می نماید رقیب هایی است که سالیانی در این بخش بوده اند و اکنون به فراوری اسپیکر های هوشمند ارزان قیمت روی آورده اند. در واقع باید گفت که Galaxy Home دیر وارد این بازی شده و ممکن است نیامده باخته باشد. البته نباید پیشرفت های بیکسبی را نادیده بگیریم و، اما منتقدان آن را نیز نمی توانیم فراموش کنیم. به هر حال باید تا آمدن آن به جهانی فناوری صبر کنیم و ببینیم خاتمه این دستگاه چه می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 191

به "اسپیکر هوشمند Galaxy Home سامسونگ به زودی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپیکر هوشمند Galaxy Home سامسونگ به زودی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید