افتتاح جهت دوچرخه در بوستان تبادل نظر با رکاب زنی کاربران اپلیکیشن دوچرخه

به گزارش مجله عکس، مراسم افتتاح جهت ویژه دوچرخه سواری بوستان تبادل نظر، هم زمان با معرفی و تجلیل از 10 دوچرخه سوار برتر تیرماه اپلیکیشن دوچرخه عصر روز سه شنبه، بیست و هشتم مرداد در این بوستان برگزار گردید.

افتتاح جهت دوچرخه در بوستان تبادل نظر با رکاب زنی کاربران اپلیکیشن دوچرخه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در این رویداد شهری که با همکاری این سازمان و معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار گردید، ابتدا دوچرخه سواران برتر، راستا ویژه دوچرخه سواری بوستان مصاحبه را رکاب زدند و به صورت رسمی این راستا را افتتاح کردند. طول راستا دوچرخه سواری احداث شده در این پارک به 2هزار و 600 متر می رسد و به صورت یک رینگ یک طرفه دور تا دور پارک را احاطه نموده است.

در خاتمه این رویداد، جوایزی به رسم یادبود به دوچرخه سواران برتر تیرماه اپلیکیشن دوچرخه اهدا شد.

پس از گذشت دو ماه و استقبال بیش از 3 هزار شهفرایندِ دوچرخه سوار از اپلیکیشن دوچرخه در پایتخت، شهرداری تهران با هدف حمایت و تشویق شهفرایندان به دوچرخه سواری و استفاده از نرم افزار مذکور به تازگی شروع به معرفی کاربران برتر این اپلیکیشن نموده است که افتتاح راستا دوچرخه سواری بوستان مصاحبه با حضور این دوچرخه سواران به عنوان اولین رویداد با این هدف برگزار گردیده است.

در فرایند معرفی کاربر برتر هر ماه، گزارش مسافت طی شده توسط دوچرخه سوار، تاثیر عملکرد وی بر کاهش آلاینده ها و میزان صرفه جویی در مصرف سوخت اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است از مهمترین ویژگی های نرم افزار موبایلی دوچرخه، راستایابی های مناسب دوچرخه سواران بر اساس حالت ها و شرایط مختلف، امکان اشتراک گذاری راستا ها و مسافت طی شده و ارسال تصاویر در شبکه اجتماعی داخل اپلیکیشن، مشاهده نزدیکترین فروشگاه های دوچرخه فروشی، پارکینگ های مسقف دوچرخه، تعمیرگاه های دوچرخه و ایستگاه های دوچرخه اشتراکی و ... است. علاقمندان می توانند جهت نصب این اپلیکیشن به نشانی bike.tehran.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1218

به "افتتاح جهت دوچرخه در بوستان تبادل نظر با رکاب زنی کاربران اپلیکیشن دوچرخه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح جهت دوچرخه در بوستان تبادل نظر با رکاب زنی کاربران اپلیکیشن دوچرخه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید