افت قیمت در بازار محصولات ایران خودرو

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران : محصولات پرطرفدار ایران خودرو امروز 11 اردیبهشت ماه با افت قیمت در بازار عرضه شدند.

افت قیمت در بازار محصولات ایران خودرو

به گزارش خبرنگاران ؛ ارزیابی های انجام شده از بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات پرطرفدار این شرکت با افت 3 تا 5 میلیون تومانی قیمت در بازار خرید و فروش شوند.

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند پژو 206 تیپ 2، پژو 206 تیپ 5، پژو 206 صندوقدار ، سمند LX، سمند LX با موتور EF7، سمند سورن قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب نمایند.

به گفته فعالان بازار خودرو رصد خودروهای پرطرفدار این دو شرکت نشان دهنده آن است، (تداوم تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو)، (افت قیمت دلار) و (انتظارات مثبت از مذاکرات وین) سه عامل اصلی است که موجب شده تا طی روزهای اخیر قیمت خودرو در بازار نزولی گردد. عواملی که فعالان بازار خودرو معتقدند که در صورت تدوام آنها شاهد افت بیشتر قیمت در بازار خواهیم بود.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز بیشترین افت قیمت به سمند سورن رسیده و این خودرو با قیمت 240 میلیون تومان در بازار معامله شده است.

به گفته فعالان بازار خودرو سمندLX با قیمت 194 میلیون تومان معامله شد. سمند LX با موتورEF7 نیز امروز در بازار با قیمت 202 میلیون تومان و سورن نیز با قیمت 240 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

در میان خانواده 206 نیز پژو 206 تیپ 2 نیز امروز 3 میلیون تومان ارزان تر شد و با قیمت 199 میلیون تومان در بازار عرضه شد و مدل صندوقدار این خودرو نیز با افت 3 میلیونی قیمت در بازار با قیمت 245 میلیون تومان در بازار معامله شد.

پژو 206 تیپ دو امروز بدون تغییر و با قیمت 203 میلیون تومان معامله شد، پژو 206 تیپ 5 نیز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد، این خودرو در بازار 258 میلیون تومان فروخته شد.

در میان محصولات این گروه پژو 206 صندوقدار نیز افت سه میلیونی قیمت در بازار را تجربه کرد امروز و با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1654

به "افت قیمت در بازار محصولات ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت قیمت در بازار محصولات ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید