افشای مشخصات گوشی Galaxy M13 5G سامسونگ

به گزارش مجله عکس، به تازگی مشخصات گوشی Samsung Galaxy M13 5G در وبسایت FCC منتشر شده است.

افشای مشخصات گوشی Galaxy M13 5G سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، ظاهرا شرکت سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند نو سری گلکسی M در آینده نزدیک است. گوشی گلکسی M13 5G این شرکت که مدل نو میان رده است، در پایگاه داده وبسایت صدور گواهی FCC مشاهده شد.

این غول فناوری کره جنوبی در حال برنامه ریزی برای راه اندازی یک دستگاه میان رده نو است که در وبسایت FCC قرار گرفته است. فهرست معینات این گوشی در پایگاه داده FCC بعضی از جزئیات دستگاه را معین نموده است. شماره مدل گلکسی M13 5G نیز SM-M135M عنوان شده است. علاوه بر این، سایت FCC بعلاوه جزئیات شارژ گوشی هوشمند آینده را فاش نموده است. سامسونگ این گوشی را با یک آداپتور شارژ با شماره مدل EP-TA200 آزمایش نموده است. این مدل دارای خروجی شارژ 15 وات است، اگرچه معین نیست که آیا جعبه فروش این گوشی به همراه شارژر عرضه می گردد یا خیر.

پیش از این، گوشی M13 در وب سایت صدور گواهی بلوتوث SIG نیز مشاهده شده بود. این وبسایت نشان داد که گلکسی M13 5G از بلوتوث 5.0 نیز پشتیبانی خواهد نمود. طبق گزارش قبلی، این گوشی دارای تنظیمات دوربین دوگانه در پنل پشتی است. این سیستم دوربین دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در پنل جلو، این گوشی هوشمند ممکن است دارای یک پنل 6.5 اینچی IPS LCD باشد، اگرچه وضوح و نرخ تازه سازی آن در حال حاضر نامعین است.

به هر حال می دانیم که این گوشی احتمالاً دارای یک بریدگی قطره ای در بالای نمایشگر خواهد بود. در حال حاضر، شرکت سامسونگ هنوز جزئیاتی را در خصوص این گوشی به اشتراک نگذاشته است، بنابراین برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم. به محض منتشر شدن اطلاعات بیشتر، آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2116

به "افشای مشخصات گوشی Galaxy M13 5G سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی Galaxy M13 5G سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید