بازسازی خانه قدیمی

به گزارش مجله عکس، بازسازی ساختمان

گاهی اوقات مردم تصمیم به بازسازی ساختمان های عقب افتاده قدیمی می گیرند زیرا هم ارزان تر از خرید خانه جدید است زیرا هم از نظر هزینه ای مقرون به صرفه تر است و هم برای افرادی که محل زندگی خود را دوست دارند و علاقه ای به نقل مکان به محلی دیگر ندارند، گزینه ای مناسب است. بازسازی و بازسازی خانه قدیمی به صورت همزمان هم هیجان انگیز و هم سخت است. در ادامه، قصد داریم با هم آنالیز کنیم که چگونه یک خانه قدیمی می تواند در یک خانه زیبا مدرن احیا گردد.

بازسازی خانه قدیمی

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

بازسازی خانه قدیمی

در هنگام بازسازی خانه قدیمی، بهتر است با تیمی حرفه ای مشورت کنید، به طوری که در بلندمدت با مسائل روبرو نشوید، ممکن است مسائلی وجود داشته باشد که در خصوص یک خانه قدیمی اتفاق بیفتد.

  • مثلا احتیاج به برق بیشتری داشته باشید.
  • می بایست سقف حذف شده و سقف دیگری مانند سقف کاذب با چراغ های سقف کوب جایگزین آن گردد.
  • کف نیز به با کفپوش های مناسب پوشیده گردد و در خاتمه به زمینی تمیز و براق تبدیل گردد.

بقیه موارد که مرتبط با دکوراسیون داخلی باشد، پس از انجام کارهای بازسازی، با استفاده از مبلمان ساده و شیک، ظاهر ساختمان را کامل می نماید و حسی خوشایند به مالک می بخشد.

تغییرات در فضای ساختمان

فضای قبلی بخش ناهارخوری، فضای سنتی و قدیمی داشت که قسمت زیادی از آپارتمان کوچک را اشغال می کرد، در هنگام بازسازی خانه قدیمی نمی توان آن را به صورت کامل از بین برد اما با تبدیل آن به آشپزخانه مدرن، در استفاده از فضا، صرفه جویی می کنیم. هنگام طراحی آپارتمان، هر آیتم باید عاقلانه انتخاب گردد تا واقعا فضا را باز کند و فضاهای بی استفاده تا حد امکان از بین بروند. اضافه کردن یک پنل دیواری برای جدا کردن اتاق نشیمن از اتاق خواب باعث حریم خصوصی بیشتری برای صاحب خانه ایجاد می نماید. دیواری که استفاده می گردد نیز می تواند دیواری پیش ساخته نازک برای به حداکثر رساندن فضای سالن باشد.

قبل و بعد از فضای بازسازی

نوسازی فضای داخلی

در خصوص اتاق نشیمن، می توان از دیوار آجری سفید استفاده کرد که بافتی رومانتیک و جالب به فضای اتاق می بخشد. برای زیبایی بیشتر و داشتن حمام مدرن، می توان از کاشی های خاکستری استفاده کرد. همچنین وان حمام را به قسمت دیگری جدا از دوش حمام انتقال داد. فضای موجود در خانه را می بایست تا حد امکان بهینه کنید که باعث برقراری جریان های ارتباطی بین بخش های مختلف خانه می گردد. این ایده که اتاق ناهارخوری، اتاق نشیمن و در بعضی مواقع با اپن کردن آشپرخانه، این سه فضا را عملا به یک قسمت تبدیل کنیم، از دیرباز در خانه های شرقی وجود داشته است و در بازسازی ساختمان قدیمی امری کاربردی برای اعمال تغییرات است.

منبع: رویا مال
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 966

به "بازسازی خانه قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید