بازگشت مجدد رامبد جوان به تلویزیون با خندوانه

به گزارش مجله عکس، رامبد جوان با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود از رسما ساخت سرى جدید خندوانه اطلاع داد.

بازگشت مجدد رامبد جوان به تلویزیون با خندوانه

رامبد جوان با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

سلام به همه

1- با عذرخواهی از همه عزیزانی که در استندآپ شو با ما همراه بودن، داور های محترم سرکار خانم ویشکا آسایش و سروش صحت عزیز، همه همکاران و عوامل پشت صحنه، تمام شرکت کننده های محترم و دوستانی که برای شرکت در مسابقه ویدیو ارسال نموده بودن، اسپانسر های محترم و تماشاچیانی که منتظر پخش برنامه بودن، مسابقه اینترنتی استندآپ شو تعطیل شد و احتمالا به خندوانه که حدودای آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می شه. با نام خنداننده شوی 3 و البته بزرگتر و خفن تر و با فرصت بیشتر برای کمدین های جوان.

*به احتمال زیاد به تعداد پذیرفته شدگان هم اضافه خواهد شد. چه جوریش رو بعدا می گم.

2- سریالی رو برای نمایش خانگی خواهم ساخت به اسم شاخ که ماجرای شکل گیری یک گروه موسیقی جوان و پرانرژی و مصممه. دیرتر اطلاعات بیشتر بهتون خواهم داد. یکی از نکات جذابش اینه که 5 تا جوان 20 تا 25 سال که هنوز هیچ کدوم پا به دنیا حرفه ای نذاشتن نقش های اصلی رو بازی خواهند کرد. همچنان مشغول تست دریافت از هنرجو های بازیگری و البته نوازندگان جوان هستیم. (این راه فعلا ادامه داره).

3-فاجعه بیروت یه اتفاق غم انگیز دیگه س در این دوران پر از ترس و نگرانی کرونا و فقر و بیکاری و تلخی های داخلی و خارجی. اینکه حالا موضعمون نسبت به جمعیت بزرگی از آدم های بیگناه پر از غیظ و خشم سیاسی و ... باشه هم غیر انسانیه و ترسناک.

4-ماسک بزنین. جوووووون عزیزاتون ماااااااسک بزنین.

اخبار کرونا هر روز داره عجیب تر و ناامیدکننده تر و ترسناک تر می شه.

*اینکه برخی ها تنهایی تو ماشین شخصی ماسک می زنن جدا خنده دار و عجیبه همونقدر عجیب که اونایی که وسط شلوغی و ... ماسک نمی زنن.

5-بیاین بین کارای باحالی که می کنیم و باید بکنیم اینم اضافه کنیم: برای سرباز هایی که توی برجک های دیده بانی سر پستن دست تکون بدیم و بهشون اینو نشون بدیم که می بینیمشون و حواسمون بهشون هست. مطمیٔنم کیف می کنن.

6- جدیدا اخبار پرت وپلا راجع به کارهام در برخی از بستر های خبری منتشر شده که به دوستان علاقمند عرض می کنم موضوعات کاریم رو خودم از صفحه م منتشر می کنم و اونچه که غیر از اینجا منتشر می شه (در صورت مغایرت با موضوعات منتشر شده در صفحه من) قطعا اشتباه و بی اساسه.

7-مخلص.

8-براتون آرزوی سلامتی می کنم.

9-امیدارم وضع زندگی و کار برای همه راحت و کم التهاب بشه. این روز ها گرونی شبیه فیلم های افسانه ای شده.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 1188

به "بازگشت مجدد رامبد جوان به تلویزیون با خندوانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مجدد رامبد جوان به تلویزیون با خندوانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید