بزرگترین کویر گچ در جهان

به گزارش مجله عکس، بنای یادبود ملی Sands , نیومکزیکو , دانشگاه‌های آمریکا این دریاچه که در ارتفاع متری در حوضه Tularosa واقع شده‌است , یک شگفتی طبیعی است . این تپه‌های شنی از بلوره‌ای گچ ساخته شده‌اند , در نتیجه رنگ سفید . این دریاچه همچنین بزرگ‌ترین زمین تپه شنی در سراسر جهان است . این منطقه خانه‌ای برای مارمولک , موش جیبی و حشرات است که به رنگ سفید درآمده اند تا با مناظر ترکیب شوند .

بزرگترین کویر گچ در جهان

آن واقعا یک مکان منحصر به فرد است , چون سنگ گچ - یک ماده قابل‌حل در آب - در دریا شستشو داده می‌شود . با این حال , حوزه آبگیر آنجا را گرفتار می‌کند و این میدان‌های وسیع سفید را می‌سازد . جزئیات جالب : تپه‌های شنی نه تنها با باد بلکه با جاذبه حرکت می‌کنند , که آن‌ها را به جلو حرکت می‌دهد , در حالی که در نهایت یک تپه شنی شیب‌دار فرو می‌ریزد و در نتیجه به طور مداوم چهره این بنای یادبود را تغییر می‌دهد .
چرا به آنجا بروی ?
یکی از زیباترین و unique مکان‌ها در نیومکزیکو . قطعا ارزش دیدن حداقل یک‌بار در طول زندگی را دارد .
کی به اینجا رسید ?
در تمام طول سال , اگر چه همیشه قبل از رفتن چک کنید . از آنجا که این بنای یادبود در کنار محدوده White Sands قرار دارد , گاهی در طول آزمایش‌ها بسته می‌شود . آخرین باری که تاریخ بسته شد در نوامبر 2014 صورت گرفت .
چطور به آنجا برسیم ?
مرکز بازدید کننده در بزرگراه 70 70 که بین Alamogordo و لاس Cruces قرار دارد , یافت می‌شود . بهترین راه برای رسیدن به آنجا با اتومبیل از شهرهای مذکور یا آل پاسو است . همچنین تورهای اتوبوس یا اتوبوس در این بنای یادبود از طریق رزرو موجود است .

انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 8

به "بزرگترین کویر گچ در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین کویر گچ در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید