تاریخ سازی هالند با گلزنی در دومین بازی متوالی برای دورتموند

به گزارش مجله عکس، مهاجم نروژی جدید تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با گلزنی در دومین بازی خود برای این تیم یک رکورد بی سابقه به ثبت رساند.

تاریخ سازی هالند با گلزنی در دومین بازی متوالی برای دورتموند

به گزارش خبرنگاران، ارلینگ هالند شب گذشته (آدینه) به فرایند گلزنی اش برای تیم فوتبال بوروسیا دورتموند ادامه داد و دو گل از پیروزی خانگی 5 گله این تیم مقابل کلن را به ثمر رساند.

هالند در حالی دو گل آخر زردپوشان وستفالن را به ثمر رساند که در اولین بازی اش برای این تیم پس از ترک سالزبورگ هم پیروز به هت تریک شده بود (مقابل آگزبورگ). به این ترتیب شمار گل های این بازیکن 19 ساله در بوندس لیگا به 5 تا رسید و او اولین بازیکن در تاریخ این رقابت ها تبدیل شد که در دو بازی نخست خود برای یک تیم در دسته اول فوتبال آلمان این تعداد گل به ثمر می رساند.

چیزی که آمار هالند را تحسین برانگیزتر می نماید، زمان مورد احتیاج وی برای به ثمر رساندن این 5 گل است که تنها تمامی آنها تنها در 57 دقیقه حضور این بازیکن نروژی در زمین بازی رقم خورده است که اگر بخواهیم آن ضریب گلزنی را برای 90 دقیقه محاسبه کنیم به میانگین باورنکردنی 7.9 گل در هر 90 دقیقه می رسد.

او در هر دو بازی نخست اش برای دورتموند، از روی نیمکت به میدان رفت. در بازی اول مقابل آگزبورگ او 34 دقیقه در میدان بود و هت تریک کرد و در بازی شب گذشته هم در دقیقه 65 به جای تورگان ازار به میدان رفت و در فاصله دقایق 77 تا 87 دو گل زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 748

به "تاریخ سازی هالند با گلزنی در دومین بازی متوالی برای دورتموند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ سازی هالند با گلزنی در دومین بازی متوالی برای دورتموند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید