جاذبه های گردشگری نوظهور دنیا

به گزارش مجله عکس، با جاذبه های توریستی نوظهور دنیا آشنا شوید

امروزه مردم بیشتری علاوه بر کار و کسب درآمد به تفریحات خود نیز بسیار اهمیت می دهند و سالانه تعداد توریستان در حال افزایش است. توریستان بیشتر علاقه مند به بازدید از جاذبه های توریستی جدید می باشند از این رو در این مقاله برای شما عزیزان که قصد دارید سفرهای خود را به عنوان توریست شروع کنید لیستی از جاذبه های توریستی نوظهور دنیا آورده ایم.

جاذبه های گردشگری نوظهور دنیا

صنعت گردشگری، می تواند صنعت درآمدزایی باشد که برای تعداد زیادی از افراد کار ایجاد کند. گاهی اوقات مسافر در جاذبه گردشگری که به آن سفر کرده است نیز می تواند درآمد زایی کند. به همین دلیل این صنعت همیشه در حال پیشرفت است و تعداد گردشگران سالانه حدوداً 5% افزایش می یابد. در این مقاله با برترین جاذبه های گردشگری نوظهور دنیا آشنا خواهید شد. می توانید با استفاده از هدایت های ارائه شده یکی از این مقاصد را برای خود انتخاب کنید و سفر خود را شروع کنید.

آشنایی با جاذبه های گردشگری جدید

در این بخش از مقاله با چند مورد از جاذبه های گردشگری جدید و نوظهور دنیا آشنا خواهید شد که از نظر گردشگران به عنوان برترین مقاصد گردشگری شناخته شده است و سایت تریپ ادوایزر در رابطه با این جاذبه های گردشگری نوظهور دنیا از گردشگران نظرخواهی کرده است.

دهکده رنگین کمانی در اندونزی

در کشور اندونزی دهکده ای تمام کوشش خود را کرده تا به خانه های طوسی رنگ موجود در دهکده کمی رنگ و طراوت بیفزاید. استفاده از رنگ های مختلف در این دهکده باعث شده است این منطقه گردشگری فوق العاده زیبا به نظر برسد. سالانه تعداد زیادی از گردشگران به این منطقه که یکی از جاذبه های گردشگری جدید است سفر می نمایند تا از مشاهده زیبایی های موجود در دهکده نهایت لذت را ببرند و تصاویر زیبا برای پروفایل خود بگیرند.

به طور تقریبی در این دهکده 233 خانه وجود دارند که سقف آن ها با سه رنگ متمایز رنگ آمیزی شده اند، روی دیوارها طرح های سه بعدی کشیده شده است و پل های محلی و نیمکت های موجود در این دهکده نیز با این رنگ های شاد و سرزنده رنگ آمیزی شده اند.

از جاذبه های گردشگری نوظهور دنیا: لاس پالما در کشور اسپانیا

این منطقه گردشگری در سواحل شمال غربی آفریقا قرار گرفته است که به اسپانیا تعلق دارد و مرکز جزایر قناری است. چشم اندازهای زیبای ساحلی و شهری موجود در این شهر نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. شما می توانید در این شهر در تورهای یک روزه ثبت نام کنید و از روستای شگفت انگیز تمور، شهر پیچیده آروکاس و مزارع موز بازدید کنید.

جزیره کیهل در هاوایی

این جزیره زیبا در سواحل جنوبی شهر ماویی در جزایر هاوایی قرار گرفته است. به دلیل وجود آب و هوای گرم و خشک در این منطقه به عنوان جاذبه گردشگری جدید شناخته شده است. در این جزیره ساحل شن سفید وجود دارد که باعث جذب تعداد زیادی از گردشگران به این ناحیه گردشگری نوظهور شده است.

سن خوزه دل کابو در مکزیک

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جدید سن خوزه دل کابو در کشور مکزیک است. سبک معماری این منطقه گردشگری اسپانیایی است و در قرن 18 ام ساخته شده است. ساختمان ها و مناظر غیر رسمی و محبت آمیز موجود در این مکان این منطقه را به یکی از مناطق گردشگری در دنیا تبدیل کرده است. شما می توانید در ساحل این منطقه به تفریحات جذاب و دریایی مثل غواصی، بازدید از صخره های مرجانی، قایق غرق شده کومیلا بپردازید. در این منطقه بیش از 200 نوع پرنده زیستگاه دارند. این شهر کوچک به خاطر حضور پرندگان به بهشتی کوچک برای عکاسان حیات وحش و پرندگان تبدیل شده است. در این شهر یک جاذبه گردشگری اصلی دیگر به نام ساحل پالمیلا نیز وجود دارد که برای آفتاب دریافت و گذراندن دقایقی خوش مقصدی محبوب است.

ویسلر در کانادا

از جاذبه های گردشگری نوظهور دنیا می توان به شهر ویسلر در کانادا اشاره نمود. این جاذبه گردشگری نوظهور دنیا در استان بریتیش کلمبیا در کانادا در نزدیکی اقیانوس آرام قرار گرفته است. سالانه تعداد زیادی از گردشگران جهت بازدید از این شهر و شهرهای اطراف به این منطقه گردشگری سفر می نمایند. گردشگران می توانند در این شهر به اسکی آلپاین و اسنوبورد و در فصل تابستان به دوچرخه سواری در کوهستان بروند. اگر می خواهید به این شهر سفر کنید کافی است مسافرت کوتاه خود از شهر معروف ونکوور را شروع کنید. شما می توانید همزمان با بازدید از این شهر در بین مناظر چشم نواز و خارق العاده زیادی دهکده ای جذاب را ببینید که امروزه به عنوان یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری شناخته شده است. در زمستان با بارش برف فراوان در این ناحیه می توانید به ورزش های زمستانی مشغول شوید. در تابستان ها نیز ورزش هایی مثل کوهنوردی، گلف، دوچرخه سواری کوهستان مورد توجه گردشگران قرار می گیرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت گردشگری خبرنگاران اطلاعات گردشگری خود را تکمیل کرده و سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید.

همچنین می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به سایت سفر می مراجعه نمایید.

منبع: سفرمی
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 968

به "جاذبه های گردشگری نوظهور دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری نوظهور دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید