جذابیت ترلان پروانه با ساده ترین آرایش !

به گزارش مجله عکس، خبرنگاران : ویدئوی تازه ترلان پروانه بازیگر زن تلویزیون و سینما در حال دور دور شبانه با آهنگ خارجی را ببینید.

جذابیت ترلان پروانه با ساده ترین آرایش !

ترلان پروانه بازیگر دهه هفتاد کشورمان است. حواشی ترلان پروانه کم نیست. به تازگی ترلان پروانه یک فیلم سلفی از خود منتشر نموده است. در این فیلم ترلان پروانه در حال رانندگی است و آهنگی در حال پخش شدن از خودروی او. ظاهرا ترلان پروانه به موسیقی سنتی علاقه زیادی دارد.

ترلان پروانه سلطان سلفی گرفتن

ترلان پروانه را می توان سلطان سلفی گرفتن در میان بازیگران دانست. او در طول روز چندین بار از خود تصاویر و ویدیوهای سلفی منتشر می نماید و به نوعی خودشیفتگی زیادی دارد و خیلی با چهره خودش حال می نماید. البته این را قبلا رک هم گفته که زیبایی او خاص است و لطف خدا بوده که چهره خاصی برای او خلق نموده است.

ترلان پروانه و دنیای بازی ها

ترلان پروانه یک گیمر حرفه ای است و البته علاقه زیادی هم به فوتبال دارد و جالب است بدانید او بر خلاف خیلی از دخترها بازیکنان فوتبال را خوب می شناسد. البته این باعث شده که چندین بار به او تیکه پرانی نمایند (چهره های اینستاگرامی) و شناختش از فوتبال را به رابطه اش با بازیکنان فوتبال را ربط بدهند. اینکه می گوییم رابطه منظور همان ماجرای او و سعید عزت اللهی و فرشاد احمدزاده است. ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز به دنیا آمد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 2123

به "جذابیت ترلان پروانه با ساده ترین آرایش !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذابیت ترلان پروانه با ساده ترین آرایش !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید