جلسه تاج و سلطانی فر برگزار گردید، انتها اختلاف ها در سئول؟

به گزارش مجله عکس، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پس از دو روز غیبت در فدراسیون راهی وزارت ورزش و جوانان شد تا جلسه ای با مسعود سلطانی فر داشته باشد.

جلسه تاج و سلطانی فر برگزار گردید، انتها اختلاف ها در سئول؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که از روز پنجشنبه، 15 آذرماه و با خاتمه مهلت اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در محل کار خود حاضر نشده بود، امروز (یکشنبه) با تماس و دعوت وزیر ورزش، برای جلسه با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به این وزارتخانه رفت.

سلطانی فر در تماسی تلفنی با مهدی تاج برای رسیدگی به این موضوع از او دعوت کرد تا در وزارتخانه حاضر گردد و جلسه ای را در این خصوص برگزار نمایند. تاج هم صبح امروز راهی وزارت ورزش و جوانان شد و در جلسه با سلطانی فر حضور پیدا کرد. جلسه میان وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال با صحبت های خوبی همراه شد و طرفین درباره مسائل اخیر به بحث و گفت وگو پرداختند.

تاج روز پنجشنبه و شنبه با توجه به نامعین بودن وضعیت فدراسیون فوتبال و عدم پاسخ مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به نامه های فدراسیون برای معین شدن دولتی یا خصوصی بودن فدراسیون در فدراسیون حاضر نشده بود.

سلطانی فر امروز در مصاحبه ای اظهار داشت که مهدی تاج مسئله ای برای ادامه فعالیت در این فدراسیون ندارد.

امید می رود جلسه امروز خاتمهی بر اختلاف ها باشد و ساکنان دو ساختمان خیابان سئول تهران در کنار هم برای اعتلای فوتبال ایران کوشش نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 100

به "جلسه تاج و سلطانی فر برگزار گردید، انتها اختلاف ها در سئول؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه تاج و سلطانی فر برگزار گردید، انتها اختلاف ها در سئول؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید