حدف بانوان تکواندوکار در جاکارتا ، کیمیا کجایی؟

به گزارش مجله عکس، هنوز آفتاب به طور کامل در تهران طلوع نکرده بود و بسیاری از مردم همانند مسولان فدراسیون تکواندو در خواب بودند که دو تکواندوکار بانوی ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

حدف بانوان تکواندوکار در جاکارتا ، کیمیا کجایی؟

به گزارش خبرنگاران ، در سومین روز مسابقات تکواندوی بازی های آسیایی 2018 ، هوگوپوشان تیم بانوان ایران در دو وزن به روی شیاپچانگ رفتند و در همان مبارزه نخست شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

ابتدا پریسا جوادی تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم تیم ملی در گام نخست به مصاف مارژان تولپبرگنوا از قزاقستان رفت که با حساب 10 بر 15 نتیجه را واگذار نموده و از گردونه مسابقات کنار رفت.

سپس زهرا پور اسماعیل تکواندوکار وزن 67+ کیلوگرم تیم بانوان نیز در نخستین گام اسوتلوا اوسیپوا از قزاقستان را در پیش داشت که با شکست سه بر شش مقابل این حریف، وداع زود هنگامی با بازی های آسیایی جاکارتا داشت.

تیم ملی بانوان روز گذشته هم دو نماینده بانو ملیکا میر حسینی و الهه شیدایی را در این رقابت ها را داشت که هر دو با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابتها کنار رفتند. تکواندوی ایران در سالهای اخیر در باد موفقیت کیمیا علیزاده خوابید و حالا که این بار کیمیا را در اختیار ندارد، هیچ چیز دیگری برای ارائه ندارد.

این نشان می دهد که تمام تکواندوی ایران به کیمیا علیزاده خلاصه می گردد که البته او هم در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: animal-photo.ir شناسه مطلب: 16

به "حدف بانوان تکواندوکار در جاکارتا ، کیمیا کجایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدف بانوان تکواندوکار در جاکارتا ، کیمیا کجایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید